![]() |
Saaibucks #1892
*o*
|
Ik ga naar Starbucks voor lekkere koffie. Als ik een rustmomentje wil, begeef ik mij überhaupt niet op een druk station als dat van Utrecht. Dus.
Ondertussen sta ik gezellig al een paar minuten stil op de brug bij Zaltbommel. De lichten in de trein zijn uitgevallen, en er is dus een technische storing. Het heeft zeker gevroren? :) |
Nouja stel dat je een half uur hebt om over te stappen, rustmomentje!
|
Ironisch genoeg vind ik alleen de chocolademelk bij Starbucks te hachelen; de rest heeft bar weinig met koffie te maken :bob:
|
Citaat:
Zijn er hier rugpijnexperts? Zo ja: hoe weet je het verschil tussen rugpijn en door je rug gegaan zijn als dat laatste je nog nooit is overkomen? |
Water dus :D Het arme kind heeft ook nog medicijnen waar je gigaveel honger van krijgt. Ik denk dat ik inderdaad iets met rijst en groenten ga doen en het dan een beetje lekker proberen te kruiden. Maar al die kant-en-klare kruidenmengsels en sausjes kunnen niet denk ik.
|
Citaat:
|
Ik ben ook geen echte koffiedrinker, dus al die gekke smaakjes bij Starbucks vind ik heerlijk :o Maar ik leer. Drink al de cappuccino (bonenkoffie) van de Kiosk. Met een zoetje :P
|
Door je rug gaan is toch gewoon een verkeerde (of eigenlijk überhaupt een) beweging maken waardoor je ineens vrij felle rugpijn hebt? En als je gewoon rugpijn hebt komt dat meestal niet zo plotseling :O
|
Koffie van de Subway is ook prima te zuipen, btw.
|
Mijn online wekker begroette me vanochtend met dit:
http://i.imgur.com/4cO7nug.png Time for a little BROWSING ? |
:d
Ik haal graag koffie bij Starbucks en die vergelijk ik dan nauwelijks, ik ben onderweg blij iets te kunnen krijgen op stations. En dan kun je er zelf kaneel in kiepen :Lisa::bloos: |
Ik haal altijd thee bij de Starbucks, als er één in de buurt is.
|
Ik ben nog nooit in mijn leven bij de Starbucks geweest. (Y)
|
Ik vind Starbucks wel fijn, ook al lust ik geen koffie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Soms ga ik er mijn accu opladen. :Lisa:
|
Wel over kinderen, maar dat mindert ook :D
|
Citaat:
Misschien ligt het aan mij/de mensen met wie ik omga. Citaat:
Citaat:
|
Of over sociale interactie :Lisa:
|
Grapje he ik ga wel eens naar buiten :( echt.
|
Of over stapdrang.
|
Of over het nietconstantiedereendeogenuitwillenkrabben-gevoel
|
Of over zelfmoordneigingen.
|
De mogelijkheden zijn onbeperkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste koffie heb ik gedronken op internaat. Daar kregen we bij de broodmaaltijden alleen maar thee, koffie of water. Nou, thee drink ik helemaal niet, water bij brood is smerig en dus werd het koffie. Tot ik na mijn beklag bij de cafetariahulp gewezen werd op waar ik de voorraad met pakken melk kon vinden :cool: (We kregen enkel een klein beetje in een kannetje voor door de koffie of thee en beklag doen bij de non had geen zin) Citaat:
|
Ik vind Grumpy cat zo leuk. Vooral de kerstplaatjes.
|
In Rusland kregen we cichorie op school. Volgens mij heeft dat mijn lust om koffiegerelateerde dingen te drinken voor altijd bedorven. :y
|
Koffie is goed spul op de vroege ochtend (y) En vlak voor een lang hoorcollege.
|
|
Snebbel heb je nog kooktips nodig?
|
Alcohol drinken ook. Niet ik persoonlijk, maar gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zou een gek huwelijk worden.
|
Waarom?
|
Twee Brabanders, hedde gij wel eens inteelt van dichtbij gezien?
|
Citaat:
:bloos: |
I wuv u :lief:
|
Ik moest een beetje lachen/iets harder ademen dan normaal.
|
Tina heeft juist heel gunstige importgenen, heel goed voor 't immuunsysteem :y
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
...zo sprak de bijna-Balkumse. :ghe: Citaat:
|
Verschrikkelijk irritant is alleen een probleem voor de buitenwereld :ertur:
|
Zit je nog op dezelfde school lennywise?
|
Citaat:
N's oma heeft wel eens gezegd dat onze kinderen slappe genen krijgen, omdat we te veel op elkaar lijken. :ghe: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |