![]() |
Extra bijbaan zonder tijd?
Hallo mensen,
Ik heb een probleem. Ik heb een vast contract bij de AH lopen, maar dat werk doe ik in het weekend. Ik woon in Rotterdam, want ik studeer hier. Die baan bij de AH is in Zeeland, dus ik ga in het weekend naar huis. Het probleem is dat ik eigenlijk weinig geld heb, maar ik heb zo goed als geen tijd om nog een extra baan in Rotterdam te nemen. Heeft er iemand een goeie oplossing, want te weinig geld hebben is het meest irritante dat er is... Groetjes, Max |
Waarom geen tijd in Rotterdam? Vijf dagen in de week zestien uur per dag druk? Prioriteiten stellen! Dan maar een trainingsavond minder, bijvoorbeeld. Of je geeft bijles op school, hier en daar een uurtje. Of je doet thuiswerk, in de trein.
|
Ik heb geen tijd want school omvat de meerderheid van mijn vrije tijd. 's avonds ga ik fitnessen en die ene avond minder gaat echt geen verschil maken. Bijles op school gaat niet. Wat bedoel je met thuiswerk?
|
Waarom is het niet een optie om ontslag te nemen in Zeeland? Dat scheelt nogal wat reizen en dan kun je in Rotterdam misschien een baantje zoeken waarbij je langere uren in het weekend kan maken of bijvoorbeeld wel een avondje erbij doordeweeks. Dan heb je toch wat meer uren en dan dus als het goed is ook meer geld.
|
Ik werk bij de AH de maximale uren in het weekend al, dus veel verschil zal dat denk ik niet maken. Plus, als ik hier doordeweeks moet werken heb ik bijna zeker weten te weinig tijd voor mijn schoolwerk. Plus dan zou ik mijn familie bijna nooit meer zien...
|
Je kunt toch een keertje minder gaan fitnissen als je het zo vervelend vind dat je geen tijd hebt om te werken / meer geld wil maar het niet ten koste van je school wil laten gaan :O?
|
Wat is dat voor rare vergelijking, natuurlijk wil ik dat school voor gaat... Het heet niet voor niets een bijbaan... En nogmaals, 1 keer per week een avond missen gaat echt geen verschil maken.
|
Maar 1 avond werken levert wel geld op, terwijl fitnessen geld kost. Dus, als je meer geld wilt zonder dat het ten koste gaat van school, lijkt het (zoals je het nu vertelt) de enige optie om minder te gaan sporten. Anders zul je tevreden moeten zijn met je inkomsten nu of juist moeten bezuinigen op je uitgaven.
|
Citaat:
|
Ik ben best bereid om er voor te werken, maar voordat ik ga solliciteren overal: Hoe groot is de kans dat ik ergens word aangenomen voor 1 avond?
|
Citaat:
|
Tjah dat zou kunnen. Dat zou dan de 3e keer zijn, ben namelijk al 2 keer afgewezen bij zo'n bezorgdienst voor in de avond
|
Citaat:
Je kunt hier wel uitleggen hoe het allemaal niet kan en zelfs verontwaardigd lopen doen, maar de rest van de wereld lukt het ook. Prioriteiten stellen. Wil jij liever zoveel fitnessen, dan maar minder geld. Persoonlijk zou ik dat baantje in zeeland ditchen en een dag per weekend in rotterdam werken. Beter betaald, af en toe eens langs mijn ouders (eens per maand oid) en soms een volledig weekend werken. |
Ik ben meer geïnterseerd in het digitaal werken. Stuk makkelijker en sneller dan een baan in bijv. een winkel. Ik ben wel blij dat ik nu een vast contract heb daar, beetje baan zekerheid. Genoeg vrijheid om, het liefst z.s.m., nog een vorm van inkomsten te zoeken.Wat voor digitaal werk? Ik ken dat enquete gedoe, maar volgens mij ben je dan echt eeuwen bezig en dan heb je nog maar 20 euro ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |