![]() |
Hoe krijg ik een handjob van me meisje
Ik ben benieuwd hoe ik me meisje zover krijg om me ff te verwennen.Alvast bedankt
|
Door ervoor te betalen
|
Ze is me meisje, doet ze wel gratis hoop ik
|
Je weet al hoe je haar in je bed hebt gekregen. Het is gewoon een kwestie van tijd voor dat jullie verder gaan dan "handwerk".
|
Oke
|
TOPIC CHANGED
|
Maar ze heeft je al afgetrokken?
|
Nee wel bijna
Maar ze is verlegen |
Ga het niet forceren. Als jullie op bed liggen ga dan gewoon wat knuffelen en kussen en zo. En als jullie in de stemming komen kun je wat aan elkaar gaan voelen. En dat hoef je niet meteen bloot te doen.
|
Oke
|
Doe niet overhaast. Ga bv. eerst wat onder haar shirtje enzo en je zal wel merken wanneer je verder kan gaan. Succes!
|
"Haar zo ver krijgen" klinkt alsof ze eigenlijk niet wil en jij een truukje zoekt om het toch te laten gebeuren. Is dat zo, of heb je gewoon niet nagedacht over je woordkeuze? Pushen, zeuren en overhalen is niet erg netjes.
Vraag gewoon of ze ook zin heeft. |
Gewoon wachten op het goede moment, en dan er op los dekken :)
|
Dat kan ook
|
Sowieso niks forceren. Als de gevoelens wederzijds zijn gebeurd het heus wel vanzelf. Maakt niet uit hoe verlegen ze is.
Gewoon haar de tijd geven :) |
Ik zou beginnen met het verschil tussen 'me' en 'mijn' leren, zulke taal is echt heel onaantrekkelijk. Not kidding.
|
als ze bij je slaapt gwn onder haar shirtje voelen, haar hand in je broek doen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |