![]() |
Pijn bij aftrekken
Ik ben een jongen van 15, bijna 16. Als m'n lul stijf is en ik trek m'n voorhuid over m'n eikel, doet het pijn aan dat 'velletje' dat je eikel en je voorhuid verbindt (geen idee hoe dat noemt).
Is dit normaal of niet en zo nee, wat doe ik eraan? Alvast bedankt |
Dat heet het toompje. En nee, het hoort geen pijn te doen. Bij jou is het dus te kort. Het zou kunnen uitrekken met de oefeningen die je nu doet (rukken dus). Als dat niet gebeurt moet je naar je huisarts gaan, die kan het insnijden. Succes.
|
Toompje, niey tever trekken dat scheurt ie en dan bloedt het HEEEEL ERG. En prikt bij pissen(ervaring)
|
Heb al zover het kon getrokken, scheurde niet. Maar het was ook niet bepaald aangenaam.
|
Experimenteer beetje, dan kom je er wel achter
|
Vervelend dat aftrekken zeer doet.
Oefening om je toompje VOORZICHTIG proberen op te rekken: trek als je pik nog slap is je voorhuid naar achteren en smeer babyolie/massageolie of iets van vaseline op je toompje. Blijf je voorhuid naar achteren houden en laat hem stijf worden. Wacht tot het zeer gaat doen, hou paar tellen vol en laat dan los. Bij voorkeur na eerst in bad geweest te zijn of douche. Paar weken proberen. Succes |
Wat voor vreselijke tips geven jullie. Ga gewoon naar de huisarts. Die kan je veel beter helpen dan deze sadisten.
|
Citaat:
|
Die rekoefeningen helpen niet. Toevallig al gedacht aan al die jongens die iedere dag 1 a 2 keer rukken? die hebben echt niet hun voorhuid op de vloer hangen. Oh dit is toevallig een serieuze klacht. Als je het nog niet door had.
|
Die rekoefeningen helpen wel. Het gaat niet om oprekken in de lengte, maar om oprekken in de breedte.
|
Werkt toch precies het zelfde?
|
Heb eigenlijk ook niet zo veel zin om naar de huisarts te gaan, maar als het echt moet. Jah dan. :/
|
Citaat:
En wuut? Sadisten? Volgens mij bedoelt iedereen het goed. Citaat:
Dat zou kunnen ja, valt in ieder geval te proberen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
@infoboy de meeste mensen hebben na 50 jaar de huid van je voorhoofd intensief gebruiken nog steeds maar een beperkt aantal rimpels. Hoe verwacht je dat na een paar keer rukken dat stukje huid oprekt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergelijk het maar met een elastiekje: oprekken in één richting gaat prima, maar oprekken in de andere richting - in dit geval het dikker maken van het elastiek - gaat veel moeilijker.
Bovendien: als ik ruk, rek ik mijn voorhuid niet in de lengte op doordat die over mijn eikel heen en weer schuift. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik had het ook! Ff naar de huisarts die geeft je een zalfje die e
2x moet smeren en het is goed :) succes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe heet dat spul? Is wss dezelfde steroïdenzalf die gebruikt wordt bij te nauwe voorhuid.
|
Citaat:
Citaat:
|
Sorry voor late reactie...
Ja het is een zalf voor testrakken voorhuid (tekort toompje) ik heb het gebruikt toen ik 9 was want ik had een tekort toompje. En dat smeerde ik 1 keer/2 keer perdag in en het was over. nu is me voorhuid lekker losjes en het doet helemaal geen zeer meer. Ik weet niet hoe het heet maar je hebt meer varianten (goevige huid enz) maarja khoop dat ik je geholpen heb. Je hoeft alleen ff naar de huisarts tegaan. Klaar! Groerjes Skateboardertjuh |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |