![]() |
Vakken wisselen
Hallo ik ben een meisje van 15 jaar oud. Ik zit in 4 VWO en heb vorig jaar de profielkeuze NG gemaakt met natuurkunde, Frans, Duits, aardrijkskunde en wiskunde A.
Nu wil ik graag Frans inwisselen voor economie. Maar ik weet niet of ik economie wel redt qua moeilijkheid. Ook moet ik 2 toetsen van economie inhalen. En ik kom in een andere klas terecht zonder mijn vriendinnen (in die klas zitten wel mensen die ik ken.) Nu is mijn vraag zal ik wel of niet wisselen van vak? |
Wat zegt je mentor ervan?
|
Wat wil je gaan doen met economie? Heb je al een idee over een vervolgstudie? Kan je daar meer met economie dan met Frans?
|
Vind je Frans nu zo moeilijk dat je het niet meer kan?
Vergeet ook niet dat je gewoon Frans kan laten vallen, zonder een extra vak er voor terug te nemen, want je hebt zo te zien 1 extra keuzevak. (in ieder geval op onze school kan dat ;)) |
Je komt door het wisselen van 1 vak toch niet meteen in een andere klas terecht zonder je vriendinnen? Hoogstens dat in economie veranderde uurtje dan, lijkt mij; zo'n groot probleem kan het dus niet zijn.
|
Economie is wat meer begrijpen en wat minder uit je kop leren dan frans.
|
Economie is rete simpel vergeleken met Frans en de exacte vakken dan. Gewoon doen wat jou het beste bevalt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |