Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Koolhydraatsaai dieet #1894 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1885867)

fizzle-fluffy 07-12-2013 22:28

Koolhydraatsaai dieet #1894
 
Ok und los!

Trimm Trabb 07-12-2013 22:33

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 33392976)
Niet, hoezo?

Door die bruidsschat die ze je gisteren heeft gegeven. :D

Trimm Trabb 07-12-2013 22:33

Oh ja, Ik hou van Carbs. Carbs zijn mijn favoriet.

fizzle-fluffy 07-12-2013 22:55

Dat kan natuurlijk ook een reden zijn om ze te eten :bloos:

Little Phoebe 07-12-2013 23:04

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 33392985)
Door die bruidsschat die ze je gisteren heeft gegeven. :D

:D:D:D

We gaan niet trouwen, maar ik kon de pakketten wel waarderen hoor :cool:

Pip 08-12-2013 00:50

nou, m'n gedicht is af en m'n surprise is bijna af, alleen nog wat stoflijm kopen morgen en wat spullen opplakken en dan ben ik fertig.
Ik heb een enorme telefoon gemaakt van stof. een iToon, voor anne d'r vader die ons altijd vertelt dat hij smartphones niet zo smart vindt omdat ze snel leeg gaan en zijn koelkast met 0 functies niet.

Trimm Trabb 08-12-2013 01:00

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 33393009)
Dat kan natuurlijk ook een reden zijn om ze te eten :bloos:

Dat doe ik dan ook met bakken tegelijk. :D

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 33393024)
:D:D:D

We gaan niet trouwen, maar ik kon de pakketten wel waarderen hoor :cool:

Het klonk allemaal ook heel lief/tof/handig. (y)

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33393119)
nou, m'n gedicht is af en m'n surprise is bijna af, alleen nog wat stoflijm kopen morgen en wat spullen opplakken en dan ben ik fertig.
Ik heb een enorme telefoon gemaakt van stof. een iToon, voor anne d'r vader die ons altijd vertelt dat hij smartphones niet zo smart vindt omdat ze snel leeg gaan en zijn koelkast met 0 functies niet.

:cool::cool::cool:
Ik vind 't zo leuk hoe veel moeite jij altijd stopt in dingen maken enzo. <3
Ik ben altijd dramatisch slecht in cadeaus verzinnen of maken.

Pip 08-12-2013 01:03

ja ik probeer surprises altijd een heel hoog 'zonde om weg te gooien' gehalte te geven :p
heb jij dit jaar iets gedaan met je familie qua surprises en/of gedichten?

Trimm Trabb 08-12-2013 01:12

Nope, mijn familie doet niet aan 'die ongein', maar voorgaande jaren ging ik wel bij m'n zus langs, omdat mijn nichtje nog in sinterklaas gelooft en het leuk is om te zien hoe zij door het dolle heen is met al haar cadeautjes. De rest van de familie heeft dan een chocoladeletter en that's it.

Eergister wou ik ook richting m'n Schwester om 't te vieren, maar door de storm reden er geen treinen en kon ik dus niet weg uit Leiden. Daar baalde ik wel hard van hoor. Heb nog wel m'n nichtje gebeld en die snapte 't gelukkig wel. Maar ja, wel klote dat ik haar laatste jaar als 'gelovige' heb gemist. :(

Little Phoebe 08-12-2013 01:18

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 33393141)
Het klonk allemaal ook heel lief/tof/handig. (y)

Dat is het zeker :y

Ik ga nog maar eens een kopje thee zetten ofzo (Y)

Turk February 08-12-2013 02:45

Ziezo, Sinterklaas is gevierd.

Quintiano 08-12-2013 05:15

Raaahgh, ik wil mijn nieuwe telefoon :bob: Gieb speeltje :bob: *taps foot*

fizzle-fluffy 08-12-2013 06:44

Citaat:

Quintiano schreef: (Bericht 33393189)
Raaahgh, ik wil mijn nieuwe telefoon :bob: Gieb speeltje :bob: *taps foot*

Aww :lief:

Korreltjezout 08-12-2013 07:42

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 33393024)
:D:D:D

We gaan niet trouwen, maar ik kon de pakketten wel waarderen hoor :cool:

Mooi zo

Azeche 08-12-2013 07:46

Vandaag zijn N en ik anderhalf jaar bij elkaar. :Yeah:

Korreltjezout 08-12-2013 07:55

Citaat:

Tina schreef: (Bericht 33393208)
Vandaag zijn N en ik anderhalf jaar bij elkaar. :Yeah:

*o* leuk!

Sarah 08-12-2013 09:21

@ Fizzle: omdat het anders gedoe wordt om überhaupt genoeg te eten :p

Sadye_verwijderd 08-12-2013 09:51

sinterklaasavond met vrienden was gezellig. Ik heb het leukste cadeau van mezelf met het dobbelspel gewonnen. Een kookboek voor brownies en alles wat met chocolade heeft te maken, zo'n lekkere recepten (y) en ik drink nooit meer alcohol waar rare opdrachten bij zijn :ghe:

Woyt_oud 08-12-2013 09:59

Citaat:

Sadye schreef: (Bericht 33393324)
[....]en ik drink nooit meer alcohol waar rare opdrachten bij zijn :ghe:

Vertel.... :)

En leuke cadeautjes!

Sadye_verwijderd 08-12-2013 10:05

Citaat:

Woyt schreef: (Bericht 33393340)
Vertel.... :)

En leuke cadeautjes!

Je had opdrachten als drink je glas in 1 keer leeg, en die trok ik dus 3 keer achterelkaar. Beetje kut met alcohol :ghe:

Woyt_oud 08-12-2013 10:07

Oh hahahaha. Dat valt nog mee :D

Ik raad je aan om voorzichtig om te gaan met dit soort dingen hoor, je moet niet meer drinken dan dat je zelf wil ;)

Sadye_verwijderd 08-12-2013 10:08

Klopt, ik had daarna voor de zekerheid een glas water gepakt. En was ook best lullig, omdat ik echt niet veel drink. 1 glas drinken op een avond, en dan heb ik het niet alleen over alcohol.

Hazel 08-12-2013 10:14

Citaat:

Woyt schreef: (Bericht 33393348)
Oh hahahaha. Dat valt nog mee :D

Ik raad je aan om voorzichtig om te gaan met dit soort dingen hoor, je moet niet meer drinken dan dat je zelf wil ;)

Jij had blijkbaar op iets anders gehoopt?

Woyt_oud 08-12-2013 10:14

Oohh, ja, dan komt 3 glazen wijn best wel hard aan.. Brak nu zeker?

Woyt_oud 08-12-2013 10:15

Citaat:

MargotTenenbaum schreef: (Bericht 33393356)
Jij had blijkbaar op iets anders gehoopt?

Haha, nee hoor, ik had alleen iets ergers verwacht. :bloos:

Sadye_verwijderd 08-12-2013 10:17

Beetje ja.

Hazel 08-12-2013 10:29

Ach, als je zestien bent mag je best eens schandalig dronken worden.

Sadye_verwijderd 08-12-2013 10:30

Ja, en ik drink nooit normaal (y)

Hazel 08-12-2013 10:32

Drink je abnormaal wel?

Hazel 08-12-2013 10:32

Sorry.

Sadye_verwijderd 08-12-2013 10:35

:D:D, is al goed.

Hazel 08-12-2013 10:39

Zien jullie ook zo op tegen de feestdagen?

Sadye_verwijderd 08-12-2013 10:42

Feestdagen niet, maar die verplichte familiebijeenkomsten wel.

Kerstavond naar de kerk, want mijn vader is bestuurslid bij het koor en moet erheen, dus de hele familie ook. Daarna gaan we meestal wachten bij mijn opa en oma tot die klaar is met spullen opruimen.
1e kerstdag uiteten en films kijken.
2e kerstdag gourmetten/ lekker eten koken en films kijken en naar mijn opa/oma, maar dat kan ook eerste kerstdag zijn.

en met oud opnieuw gourmetten met het gezin.


Hoezo zie je er tegen op ?

Pip 08-12-2013 10:45

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 33393151)
Nope, mijn familie doet niet aan 'die ongein', maar voorgaande jaren ging ik wel bij m'n zus langs, omdat mijn nichtje nog in sinterklaas gelooft en het leuk is om te zien hoe zij door het dolle heen is met al haar cadeautjes. De rest van de familie heeft dan een chocoladeletter en that's it.

Eergister wou ik ook richting m'n Schwester om 't te vieren, maar door de storm reden er geen treinen en kon ik dus niet weg uit Leiden. Daar baalde ik wel hard van hoor. Heb nog wel m'n nichtje gebeld en die snapte 't gelukkig wel. Maar ja, wel klote dat ik haar laatste jaar als 'gelovige' heb gemist. :(

mijn eigen familie ook nooit :'( en nadat we vroeger niet meer geloofden deden we niks meer aan sinterklaas. Hoewel m'n moeder soms wel sinterklaasgedichten schreef om tegen ons te kankeren en te vertellen wat we allemaal fout deden :ghe:

oh ja dat las ik op fb. laaaaame!
Citaat:

MargotTenenbaum schreef: (Bericht 33393380)
Zien jullie ook zo op tegen de feestdagen?

nee! 1e kerstdag lekker knagen bij anne d'r ouders, heerlijk. En een paar cadeautjes uitpakken. 2e niks en 3e kerstdag is anne d'r mam jarig en dan gaan we daar weer lekker knagen met de hele familie :lief: anne d'r vader kan zo goddelijk koken :lief: kijk er nu al naar uit.
Met oud en nieuw vieren we onze houswarming zoals je weet en dan krijgen we traditiegetrouw weer heerlijke oliebollen gemaakt door, jawel, anne d'r vader. Ik hou zo van die man :lief:

Qimm 08-12-2013 11:33

Wij storten ons dit jaar, voor de veranderingen, eens op de feestdagen. Meestal zorgen we dat we met de kerst unavailable (aka in het buitenland) zijn. maar dit zouden wel eens de laatste feestdagen kunnen zijn met de schoonouders kunnen zijn (beide ongeneeslijk ziek) Dus vooruitdanmaarweer, nu kan het nog.
Dat wordt eerste kerstdag chinees eten met de schoonvaderlijke kant (hoera...) en 2e kerstdag ga ik wat kerstigs koken en komt de schoonmoederlijke kant bij ons eten

Carn 08-12-2013 11:34

Quintiano naamzoek



Gemaakt door 4 man :cool:

Sadye_verwijderd 08-12-2013 11:39

Mijn oma heeft ook altijd de neiging om chinees te halen, maar e chinees heeft niet echt geweldig voedsel. Iedereen klaagt de dag erna altijd over buikpijn en groene vingers. :D(n)

Woyt_oud 08-12-2013 11:39

Groene vingers?

Kareltje 08-12-2013 11:40

Ik moet de 24e werken, daarna gaan we naar Limburg en doen we cadeautjes bij mijn schoonouders. De 25e rijden we terug naar huis en moet ik ' savonds werken. De 26e moet ik 's ochtends werken en hopelijk gaan we 's avonds nog de stad in of zo.
Met oud en nieuw doen we waarschijnlijk niks bijzonders. Maar det weet ik eigenlijk nog niet. En ik zie er niet heel erg tegen op, maar ik heb er ook niet heel veel zin in ofzo. Gewoon, feestdagen.

Sadye_verwijderd 08-12-2013 11:42

We gaan naar het kerstbal op de dansschool hoorde ik net. De dag voor kerst en mijn moeder heeft besloten dat we dit jaar voor het eerst cadeautje doen.

Andijvie 08-12-2013 11:57

Hier zijn de kerstdrama´s al begonnen :D We hebben lootjes getrokken, iemand heeft geen verlanglijstje ingeleverd, en nu is m'n schoonzus al helemaal over de zeik omdat we zo niet 'normaal' kerstmis kunnen vieren, 'zoals andere mensen'. Wtf, diegene zonder verlanglijstje heb ik getrokken, ik heb de cadeautjes al in huis, waarom maakt zij zich daar zo druk over? Maar goed, zo gaat het dus ieder jaar, wordt een beetje saai zo :P
En dan nog de hele fuss met het eten; mijn schoonzus heeft een hekel aan koken, kán ook niet koken, maar staat er ieder jaar op dat zíj kookt, ieder jaar weer veel te gare kant-en-klaar aardappels (van die voorgeschilde en voorgekookte), overgare sperziebonen, en een heel erg taai konijn... Blegh, dan liever chinees hoor :(

Oh, en vorig jaar barstte ze in janken uit bij Triviant omdat ze een vraag fout had beantwoord... Gezellig joh, trivianten met iemand van 33 die niet tegen d'r verlies kan :D

Sadye_verwijderd 08-12-2013 11:58

Wat een dramatische grafstemming kerstliedjes op de radio. :'(

Neko* 08-12-2013 12:02

Ik houd juist van de feestdagen. Ik houd van december in het algemeen. :lief: Helaas dit jaar wel een beetje decemberstress, want ik had ook bedacht te trouwen in december en daarvoor moet nog wel even wat gebeuren. Nog maar 12 dagen. *O*

Neko* 08-12-2013 12:04

O boy, Andijvie dat klinkt echt verschrikkelijk. :D:( Wij doen als we cadeautjes doen eigenlijk nooit met lijstjes en dat gaat altijd prima. Als iemand er echt niet uit komt, wordt onderling overlegd en zo komt het altijd goed. (Y) Dit jaar doen we niet echt aan kerst, dus heb ik zelf gewoon kleine dingetjes gehaald om te geven aan de familie omdat ik dat leuk vind. :bloos:

Hazel 08-12-2013 12:05

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 33393447)
Hier zijn de kerstdrama´s al begonnen :D We hebben lootjes getrokken, iemand heeft geen verlanglijstje ingeleverd, en nu is m'n schoonzus al helemaal over de zeik omdat we zo niet 'normaal' kerstmis kunnen vieren, 'zoals andere mensen'. Wtf, diegene zonder verlanglijstje heb ik getrokken, ik heb de cadeautjes al in huis, waarom maakt zij zich daar zo druk over? Maar goed, zo gaat het dus ieder jaar, wordt een beetje saai zo :P
En dan nog de hele fuss met het eten; mijn schoonzus heeft een hekel aan koken, kán ook niet koken, maar staat er ieder jaar op dat zíj kookt, ieder jaar weer veel te gare kant-en-klaar aardappels (van die voorgeschilde en voorgekookte), overgare sperziebonen, en een heel erg taai konijn... Blegh, dan liever chinees hoor :(

Oh, en vorig jaar barstte ze in janken uit bij Triviant omdat ze een vraag fout had beantwoord... Gezellig joh, trivianten met iemand van 33 die niet tegen d'r verlies kan :D

Haha, heerlijk! Dit soort verhalen wil ik horen! Veel sterkte alvast ;) Gelukkig lijkt het er wel op dat je het zelf kunt relativeren.

Neko* 08-12-2013 12:05

Citaat:

Sadye schreef: (Bericht 33393449)
Wat een dramatische grafstemming kerstliedjes op de radio. :'(

Wat is dit nou weer! Kerstliedjes zijn nooit dramatisch en geven nooit een grafstemming! Kerstliedjes zijn heerlijk!

Mutant_oud 08-12-2013 12:09

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 33392985)
Door die bruidsschat die ze je gisteren heeft gegeven. :D

Ik las dat over dat trouwen, ik denk the fuck heb ik gemist, maar ik had het waardeertopic nog niet gezien :D
Het plan was er vrijwel meteen om een reddingspakketje te maken, met eten (bouillonblokjes enzo) en dingen die je verwacht dat je ouders wel in huis hebben. Dat zou ik dan kunnen posten. Toen het een project van 4 dozen werd en ik toch met Miekje naar de Roosjesfilm wou, ben ik ze maar gaan afleveren ^^ Weken mee bezig geweest, vanaf dat ik wist dat ze het had tot de avond ervoor dat mijn Pritt op was om nog verdere recepten in te plakken :herp:

https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/...37136562_n.jpg

Lorelei 08-12-2013 12:17

Citaat:

Neko* schreef: (Bericht 33393456)
Wat is dit nou weer! Kerstliedjes zijn nooit dramatisch en geven nooit een grafstemming! Kerstliedjes zijn heerlijk!

:y

Woyt_oud 08-12-2013 12:21

Citaat:

Lorelei schreef: (Bericht 33393474)
:y

Flappie is zéér dramatisch. :eek:

Neko* 08-12-2013 12:25

Citaat:

Lorelei schreef: (Bericht 33393474)
:y

Een medestander gevonden! *O*


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.