![]() |
DJ Jazzy Jeff :d
ik zit net DJ Jazzy Jeff - The Magnificent te luisteren .. iedereen kent hem natuurlijk wel omdat ie altijd samen werkte met Will Smith en ook in die (prince of bel air) serie voorkwam .. in iedergeval dit is een verzamel album met allerlei artiesten gemixed door hem en het is nog best koel om naar te luisteren :D (niet verw8!)
|
0-day van gisteren :P
DJ_Jazzy_Jeff-The_Magnificent-RETAIL-2002-ESC wel lache heb iets van 3 cds van hem :) |
ik heb ook een stapeltje van hem, hij heeft zeker skillz (y) (y)
|
funkmaster flex kan het echt wel bete rhoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk, heb meneer jef bezig gezien op mtv...en het is zeker de eerste beste platendraaier niet...Hij heeft zelf een nieuwe scratchtechniek verzonnen ook zag ik toen
Will Smith is maar een fucker meer bij vroeger :p Hij is zo een stereotiep mediaplakbeest geworden en zijn plaatjes vind ik nix aan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pfff, funk flex heeft helemaal geen skillz man (n) |
Citaat:
naja zelf weten funkflex is iets ouder maar ik vin dhet mooier :) |
damz, als je je erin had verdiept, wist je wel beter. mister Flex is wack. paas je ICQ zal ik je eens wat voorschotelen ;)
|
Iemand ooit van Dj Mass Dosage gehoord ? www.hiphop.co.za zuid-afrikaan. En het mooie is Ik ken hem! :D Hijs wel goed vind ikzelf maarja er staan wat samples dus oordeel zelf maar :)
|
Citaat:
|
al die bbe albums zijn gewoon meesterwerken.
volgens mij brengt ?uestlove ook een album uit. |
Summertime!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |