Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Sportschool (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1886086)

wtf18 12-12-2013 20:54

Sportschool
 
....

Pluis 12-12-2013 21:13

Ik neem aan dat een stijve niet binnen anderhalve seconde op volle sterkte is. Dus als je hem op voelt komen, dan loop je toch gewoon weg en houd je je handdoek ervoor op weg naar je kleren? Je kan wel heel moeilijk gaan doen over voorkomen, maar het valt toch niet te voorspellen. Misschien staat het in de sportschool wel vol met allemaal oude verlepte mannetjes of allemaal lelijke kerels, en dan vergaat je de lust wel.

Reverend 12-12-2013 22:45

Als je zo bang bent om een stijve te krijgen krijg je em toch niet. Het zijn maar lichamen.

daviddivad12345 19-12-2013 20:41

Als je een stijve krijgt ben je vast niet de enige, de anderen worden ook wel geil miss kan je dan nog leuke dingen beleven ;)

Pluis 19-12-2013 22:20

Citaat:

daviddivad12345 schreef: (Bericht 33412090)
Als je een stijve krijgt ben je vast niet de enige, de anderen worden ook wel geil miss kan je dan nog leuke dingen beleven ;)

ehhh nee. in de sportschool wil men gewoon douchen. Je hebt teveel films gekeken denk ik.

Jus00 12-01-2014 16:02

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33412133)
ehhh nee. in de sportschool wil men gewoon douchen. Je hebt teveel films gekeken denk ik.


XD inderdaad:facepalm:

Anoniempjeblêh 13-01-2014 07:18

Ik krijg bijna altijd een stijve bij gym maar dan doe ik heel snel wat pluis zei. ;-)

Damianvd 13-01-2014 15:43

Denk aan je moeder, eventueel naakt, met een ananas op haar hoofd. Denk aan oma's met een enorme rimpelhuid. Denk aan extreem dikke mensen. Denk aan extreem dikke zwetende mensen. Denk aan poepende mensen...Oftewel denk aan iets waarvan je walgt ;)

Succes!

robert222 13-01-2014 20:15

Ik ben zelf ook homoseksueel, En heb ook wel eens gedoucht tijdens (gym op school) of op de sportschool.
Zoals eerder al aangegeven staat het 9 van de 10x vol oude mannentjes of oudere mannen waarvan de geslachtsdelen er niet meer strak en jong uit zien ;) Opgewonden raken is dus iets waar je jezelf niet snel zorgen om hoeft te maken,
(tenzij je op oude vieze mannekes valt natuurlijk :P)

Verder is het een idee om er niet naar te kijken? Kijk gewoon lekker omhoog, shampoo je haar in, en spoel het uit.
Kijk ondertussen naar de lichten, borstkassen, en je eigen voeten.

Mocht je jong zijn, en op gebied van seks onervaren, dan kan ik begrijpen dat je stijf wordt van het feit dat mensen jouw penis kunnen zien.
Dan stel ik voor je te focussen op iets waar je totaal NIET opgewonden van wordt, of optijd de douche uit te stappen (o.a. wanneer je hem op voelt komen)

Mocht het telaat zijn, en je krijgt een stijve? Tja, dan is dat zo.
1. De kans dat je ze terug ziet is niet super groot.
2. De douches staan toch niet altijd vol, vaak 0, 1, of maximaal 2 tot 3 andere mannen.
3. een stijve krijgen is natuurlijk! en je valt op jongens, dus so what?

Anoniempjeblêh 14-01-2014 11:56

Citaat:

robert222 schreef: (Bericht 33440129)
Ik ben zelf ook homoseksueel, En heb ook wel eens gedoucht tijdens (gym op school) of op de sportschool.
Zoals eerder al aangegeven staat het 9 van de 10x vol oude mannentjes of oudere mannen waarvan de geslachtsdelen er niet meer strak en jong uit zien ;) Opgewonden raken is dus iets waar je jezelf niet snel zorgen om hoeft te maken,
(tenzij je op oude vieze mannekes valt natuurlijk :P)

Verder is het een idee om er niet naar te kijken? Kijk gewoon lekker omhoog, shampoo je haar in, en spoel het uit.
Kijk ondertussen naar de lichten, borstkassen, en je eigen voeten.

Mocht je jong zijn, en op gebied van seks onervaren, dan kan ik begrijpen dat je stijf wordt van het feit dat mensen jouw penis kunnen zien.
Dan stel ik voor je te focussen op iets waar je totaal NIET opgewonden van wordt, of optijd de douche uit te stappen (o.a. wanneer je hem op voelt komen)

Mocht het telaat zijn, en je krijgt een stijve? Tja, dan is dat zo.
1. De kans dat je ze terug ziet is niet super groot.
2. De douches staan toch niet altijd vol, vaak 0, 1, of maximaal 2 tot 3 andere mannen.
3. een stijve krijgen is natuurlijk! en je valt op jongens, dus so what?


Helemaal waar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.