![]() |
Mijn vriendje
Hoi allemaal,
Ik heb een super lief vriendje. Al bijna 9 maanden. Maar we hebben nog nooit gezoend. Dit vind ik best jammer, want hij is zo lief :) Ik durf het ook niet tegen hem te zeggen, omdat ik bang ben dat hij het dan uitmaakt... Wat moet ik doen?? |
Hem zoenen!
|
Citaat:
|
Hoe oud ben je?
Je kan beginnen met hem eens kusjes op zijn wang te geven. Als je merkt dat hij dat leuk vindt/het terugdoet, kan je eens een kus half op zijn mond plaatsen. Daarna helemaal op zijn mond. Daarna kan je je mond dan een beetje opendoen. Gewoon kleine stapjes. (Y) Verder wat Oezem zegt. |
Het hangt van je leeftijd af maar als je 15+ bent is dit wel een beetje bizar..
|
@Timvandenw: Wat vind jij bizar, die kleine stapjes van Tina? Ik zie zat anderen 15+ mensen die elkaar lief vinden en kusjes geven, maar daar blijft het wel bij. Hier zetten ze dan foto's van op fb ofzo.
|
Citaat:
|
Waarom zit je op hem te wachten? Als jij wil zoenen dan zoen je hem toch? Na negen maanden ga ik er vanuit dat je elkaar toch wel een beetje kent en je wat op je gemak voelt bij de ander. En als hij het uitmaakt vanwege een zoen is het sowieso een sukkel waar je niks mee te maken wil hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |