![]() |
Borsten
Ik zit al een poos met de vraag: hoe kunnen borsten op hun plek blijven(niet uit de bh vallen)als een meisje op de kop hangt? Misschien een meisje dat me dit kan vertellen?
Thnx |
Eh. :D
Omdat borsten vastzitten aan het lichaam en niet los in een bh zitten? |
Ze komen wel wat dichter bij het gezicht te hangen!
|
Om de zelfde reden dat jouw piemel niet op de grond valt als je je boxer uittrekt!
|
Citaat:
maar idd, borsten zitten aan me vast, die vallen er niet in een keer af |
Komop jongens ff serieus, Hij bedoelt gewoon; waarom zakken borsten niet naar beneden als een meisje op zijn kop hangt. Dat doen ze wel, maar meestal zit de bh straks genoeg dat ze er niet uitvallen ofzo..
Ik hoop dat je dit bedoelde, triest dat ik wel wat volwassener kan reageren dan de echte volwassenen hier! |
Als ik op mijn linkerzij ga liggen, is de linkercup van mijn bh wel volledig gevuld, maar de rechtercup altijd maar half. :p Borsten bewegen wel mee met zwaartekracht, maar mijn borsten kunnen in ieder geval niet zover 'omhoog' bewegen (want vast aan lichaam) dat ze eruit vallen als ik ondersteboven ga hangen, al zullen ze wel anders 'hangen' dan als ik gewoon normaal rechtop zou zitten.
|
Citaat:
|
Met een goeie bh (en de juiste maat), blijven borsten meestal in allerlei houdingen wel enigszins zitten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |