![]() |
paard van troje etc..
hallo allemaal,
ik woon in de buurt van Rotterdam en Den Haag maar ik ben nog niet zo bekend met poppodia's zoals Paard van Troje. zo ken ik eigenlijk alleen Paard van Troje in Den Haag en niet zo iets in Rotterdam, weten jullie nog clubs/podiums waar je terecht kan voor concertjes zoals je die hebt in Paard van Troje. |
google clubs in rotterdam.
|
Zo af en toe heeft de Supermarkt (vlakbij het Paard) optredens, maar dat zou je dan in de gaten moeten houden, want zó vaak is dat volgens mij ook niet. En anders Musicon?
Kijk anders even hier of hier. In Rotterdam ben ik niet bekend en dat wil ik ook niet, maar daar zijn vast ook handige sites voor :y |
dank little phoebe
en referent ik vind de zoekresultaten beetje tegenvallen, je krijgt dan gen discotheken maar ik zoek meer clubs waar optredens van leuke artiesten worden gegeven. |
|
Eerste waar ik zo aan denk is Rotown op de Nieuwe Binnenweg en als je van Jazz houdt, Bird onder het oude Hofpleinstation. Dit gaat dus over Rotterdam.
|
Oh, De Beurs in Rotterdam heeft ook wel eens optredens! Weet niet hoe vaak, want ik ben totaal niet bekend in Rotterdam verder, maar vrienden van mij hebben daar best vaak gespeeld.
|
Rotown!! En die vrienden van je spelen daar nooit meer phoebe! Als je de vrienden van de familie bedoelt ten minste! ;)
|
Ik bedoelde de voorganger van Friends of the Family, Out of the Blue :p die speelden daar toen elke week.
|
Oh was vergeten dat ze zo heetten! Kan! Een van hun ken ik best goed trouwens, ga je nog wel s naar een optreden kijken?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |