![]() |
Tips bij zoenen
Hallo,
Ik ben een jongen en ik ben benieuwd hoe het nou moet. Moet je je mond op elkaar houden en blijven zoenen of steeds kleine kusjes geven en je met je tong spelen? |
Wij kunnen het hier wel heel theoretisch uitleggen, maar zoenen is juist iets waar je niet te veel over na moet (willen) denken. Laat het gebeuren, dan gaat het echt wel vanzelf. Misschien een beetje onhandig de eerste keer, maar daar kom je echt wel uit met degene waar je dan mee aan het zoenen bent ;)
|
Gewoon doen. Als je wil tongen ga je zacht over haar lippen likken tijdens de kus en laat ze je wel binnen ;)
|
Bil grijpen.
|
Ik zou het gewoon doen, random. Als je echt goede tips wilt kan je altijd nog filmpjes kijken op youtube, of naar sense.nl x
|
Ik leg het uit maar waarschijnlijk gaat het vanzelf
1. Je geeft normale kus 2. Je likt haar lippen 3. Zij doet nu als het goed is haar mond open. 4. Je laat je tong naar binnen glijden (niet te ver) 5. Je speelt met haar tong Tip 1 : je ene hand leg je in haar nek en de andere op haar kont. Als je hierna seks wilt kan je hem ook op haar kut leggen en ondertussen haar gulp enz. losmaken. Tip 2 : sta dicht bij elkaar. Haar kutje moet jouw piemel kunnen voelen. Als je een stijve hebt, geen probleem. Dan weten jullie dat jullie het goed doen. Tip 3 : ogen dicht en niet bang zijn ! Gwn doen. Maak haar geil |
is over lippen likken iets nieuws of doe ik het nou al jaren verkeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder wat elin3 zegt. |
Nee ni echt likken meer laten weten dat je er klaar voor bent weet je wel
|
Srry k was ni duidelijk :(
|
ik heb nog nooit lippen gelikt? tis gewoon kussen en dan als je je mond een beetje opendoet en de meid/jongen waarmee je zoent ook dan glij je met je tong een stukje naar binnen doet ze dit neit dan meot je gewoon nog ff verder normaal kussen en na een secondje of 10/20 nog eens proberen
|
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik zoal doe tijdens zoenen. Gaat altijd een beetje vanzelf...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |