![]() |
trouble
kort & bondig?
ik zit echt met een probleem. ik heb een vriend, & ben daar heel gelukkig mee, de enigste steunpaal nog in mijn leven, ik zie en hou erg veel van hem. je zou zegen wat is het probleem?. wel.. thuis? accepteren ze dat niet, ze willen dat ik geen vriend heb & als ik dat heb dat ze me dan vermoorden. DIT WIL IK NIET! Constant als ik naar zijn thuis ga, want hij woont zelf ook nog met mama en papa, moet ik alles zo stiekem mogelijk doen, ik ben het beu, ik wil eerlijk tegen ze zijn, & zegen ik heb een vriend ik ben er gelukkig mee, waarom begrijpen jullie dit niet? .. Nu, zit er niks anders op dan weglopen, maar lopen? kan ik niet blijven doen, ik wil bij hem gaan wonen en tegen mijn ouders zegen dat ik dit niet meer wil, ik wil niet meer met de gedachten rondlopen ik word vermoord als ze me zienn.. is dit een verstandige keuze?? Help. jullie gaan waarschijnlijk denken, hmm dat van dat vermoorden dat is wel een beetje overdreven. maar serieus mijn neven en familie zijn egt wel toe instaat om levenslang in de gevangenis te zitten, .. --' ik ben namelijk Marokaans ;( |
Dit past beter op Liefde en Relaties. Ik verplaats het daarheen.
|
Lastige situatie, zolang je bij je ouders woont zul je je aan hun regels moeten houden.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik kan me zo voorstellen dat, als je ooit het huis uitgaat, je je familie nooit meer zou willen zien. Da's dan ook weer jammer (voor beide partijen) In een normale situatie zou ik zeggen juist je vriendje aan je ouders voor te stellen zodat ze kunnen zien dat het een "nette jongen" is (àls dat zo is ;)), maar in jouw situatie zie ik dat slecht aflopen... Belangrijk is te weten waaròm je geen vriendje mag; vinden ze je te jong, is hij van een ander /geen geloof of hebben ze misschien zelfs al iemand anders voor je gepland (komt ook nog voor...) |
Hoe oud zijn jullie?
|
geef ze aan als ze jou willen vermoorden sporen ze niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |