![]() |
Wat heb je vandaag niet gewaardeerd #5
Rijke mensen die geen 5 cent voor een meisje overhebben die het hele jaar trouw reclame rondbrengt :(
|
Huisgenootjes die je avondeten weggooien, want het stond er al heel lang (één nacht) en het was zo'n teringzooi in de keuken (voornamelijk van haar). -O-
|
Citaat:
|
dat iedereen vakantie heeft en ik nog anderhalve dag moet:(
|
Verwende meisjes die denken dat ze recht op extra geld hebben omdat ze trouw de reclame rondbrengen. :o
|
Nou ja, ik ben echt niet verwend-O- Het gaat meer om mensen die je zien aanlopen en niet eens open maken :bob::bob: ik heb overigens veel geld verzameld *O*
|
For ever bij het Werkplein gezeten en nog niks, maar hopelijk wel vooruitgang.
|
Dat ik niet eerder kerstcadeautjes heb gekocht :mad:
|
Oh Margot, moet je nu nog kerstcadeau´s gaan halen? Succes, gisteren was het hier echt een hel in de stad.
Bellen over gaten in het rooster met de vervangend teamleider, die dan niks anders kan zeggen als "Ja, dat weet ik ook niet hoor. Daar heeft jullie teamleider niks over gezegd." Ja, dat interesseert me geen reet, los het maar op en zorg dat ik met kerst niet alleen sta :mad: |
Nee, ik ben vandaag geweest. Wat een hel.
|
Citaat:
|
Ik vind het ook goed dat ze werkt voor haar geld. Maar om vervolgens met de feestdagen langs de deuren te gaan om voor nog meer geld te bedelen vind ik echt niet nodig. Van mij krijgen ze dan ook nooit iets als ik al de deur open die. Maar goed, dat ben ik. ;)
|
ik ben met neko (y) ik vind dat ook een heel apart principe eigenlijk, dat gebedel. Ik zie me al langsgaan bij familieleden van demente bejaarden om extra euries op te halen omdat ik het hele jaar hun oma of opa heb verzorgd voor veel te weinig geld.
|
Dat moest van mijn baas. Ik heb heel veel flats overgeslagen en het gewoon in de brievenbus gegooid :o
|
je moet helemaal niks.
|
En vooral niet zo zaniken elke dag.
|
Zeg, dat is wel lekker makkelijk, als volwassenen met zijn allen kappen op een meisje van 16. Sadye werkt tenminste. En dat ze rondgaat als de rest van de wereld het ook doet, daar hoef je haar neus niet voor af te bijten.
|
ik heb het gewoon over reclamefiguren in het algemeen Mutant. Ik geef hier mijn mening over bedelgedrag wat blijkbaar nog wordt opgedrongen ook. Wat bedoel je met 'ze werkt tenminste', zegt iemand daar iets over dan?
|
En Sadye, je hoeft niet elke keer in de verdediging te schieten of je te verantwoorden of het uit te leggen of whatever als er iemand commentaar heeft, je helpt jezelf er niet mee. Maar wat positieve dingen vermelden zou je ook wel goed doen.
|
Citaat:
|
Verwend of niet, ze zeurt gewoon teveel.
|
Citaat:
|
Ik heb de godganse avond al de hik :bob:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het is helemaal geen ''gebedel''. Gewoon een extraatje voor jongeren die in het kutzeikweer voor een kutloontje het hele jaar door netjes de krant/reclamefolders hebben bezorgd. Ze zit(ten) toch niet in de stad klarinet te spelen met een petje op de grond?
|
Ook daar krijg je in België een boete voor :D
|
Gaat het hier nog steeds over, doe geen moeite de TS is verwijderd hoor.
De magnetron begaf het, nu ligt overal chocolademelk :lisa: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak mezelf hier vast niet populair mee... desondanks wil ik t even gezegd hebben.
Ik kan het niet waarderen dat er hier steeds vaker wordt gezeurd over t vermeende gezeur van anderen. Er lijkt wel een soort mode-politie: als je niet genoeg grappige nerdonderwerpen of seksverhalen te delen hebt mag je ook niet zeiken over je kleine leed. Al helemaal niet als je niet goed bent in ironie en/of laten blijken dat je jezelf niet serieus neemt. Daarmee wil ik geen uitspraak doen over het "zeurgehalte" in de posts van Odette. Wel wil ik er op wijzen dat dit een topic is over dingen die je dwars zitten, groot en klein, en dat van alle topics dit toch wel de meest aangewezen plek is om iets te posten dat voor anderen gezeur kan lijken. Dan gaat t ook nog eens om een zestienjarige die -hoe kan t ook anders- de verfijnde ongeschreven regels van hoe te posten om populair op DK te zijn nog niet in volledig in de vingers heeft. Lekker boeiend, lijkt me, zo bbegonnen we allemaal, ooit. En nee, natuurlijk gaat het me niet om deze specifieke situatie of deze specifieke mensen. Het gaat me om het sfeertje dat ik meen te proeven als ik zit mee te lezen, een nogal normatieve sfeer. Het is jammer dat t op dk steeds rustiger wordt dus ben blij met vaste posters en nieuwe aanwas. En als er dan personen zijn die "zeuren", bijvoorbeeld omdat er -gelukkig- nog geen Echte Grote Mensen-Problemen zijn om over te posten of over onderwerpen of onzekerheden waarvan je echt niet begrijpt dat iemand er mee zit (of niet mee zit maar wel iets over kwijt wil), is het dan zo moeilijk daar gewoon niks mee te doen? Let it be! |
Spijker, kop (y)
|
Oh mijn trollreactie is verwijderd dan maar even serieus; ben het helemaal met je eens maar denk wel dat odette/sadye een geval apart is!
|
Citaat:
Nu lurk ik vooral mee op DK, maar het viel mij ook op. |
Ik voel me een klein beetje aangesproken omdat ik mij ook wel eens erger aan het gezeur en er ook wel eens wat van zeg, en ik vind dat ook niet altijd even tof van mezelf, maar ik mis wel een beetje de positieve sfeer van een paar jaar terug. Grap is dat dat voor mij deels door het gezeur en geklaag komt (ik vond Tina's reactie daarop een tijdje geleden dan ook echt wel terecht) en deels door die "Modepolitie" die je beschrijft, waar ik mezelf absoluut niet toe reken, want ik maak mezelf juist niet populair bij de nerdonderwerpen- en seksbeschrijvingen-groep, maar ik maak mezelf inderdaad wel schuldig aan het klagen over het klagen. Anyway, ik ben het dus deels met je eens, in die zin dat ik het hier gewoon niet echt tof meer vind.
|
Als het je niet bevalt dat er veel negatieve dingen worden gepost, is de beste remedie denk ik het (zelf) posten van meer positieve dingen. [/open deur]
Ik geloof alleen niet dat dit topic echt de juiste plek is voor deze discussie. :p |
Ja, ik twijfelde al of ik het naar saai moest verplaatsen.
|
Ziek zijn op 2e kerstdag. :(
|
Ahw Neko*, dat is echt heel naar :( *aai*
|
Het is vooral het hypocriete gezeik over dat andere mensen teveel zeuren dat de sfeer hier zo verziekt heeft op DK, terwijl diezelfde zeikerds zelf ook de meest triviale first world problems posten.
|
Morgen om 6:30 opstaan, braaf op tijd naar bed, toch niet kunnen slapen. :bob: Irritant en zo vreselijk zonde van mijn tijd.
|
Op weg naar de highlands om te skieen. De hele week gehoopt op sneeuw..het is eindelijk gaan sneeuwen maar nu is er een enorme sneeuwstorm :D:( hopelijk kunnen we morgen wel skieen dan.
|
Ik vind het een beetje treurig dat diegenen die bij het namen trekken het hardste roepen om een hoger bedrag 'want daar krijg je toch niks meer voor', net diegenen zijn die echt niet aan dat bedrag voldoen.
En ik waardeer het niet dat ik alweer een nieuwe rechterlens moet. |
Ik ben heel erg misselijk en ik heb diarree. En ik wil uit vanavond.
|
De hond van m'n ouders is heel ziek.(n):(
|
|
In België kan alles.
|
Keelontsteking die grof meer pijn doet dan ik gewend ben van keelontstekingen.
|
Aww :( waterijsjes eten.
Na een weekje twijfelen welnietwelnietpijntochmaarniet, besluiten mijn darmen vannacht toch maar echt moeilijk te gaan doen. Fijnnnn. |
Dat ik alweer/opnieuw chronische sinusitis zou hebben (naast het feit dat ik nu ook nog verkouden ben, dus dat is nog een extra plezier).
|
Scriptieschrijven :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |