![]() |
Talencursus
Na een verkeerde studiekeuze heb ik besloten te stoppen in het 1e jaar en een jaartje te gaan werken en een buitenland ervaring op te doen.
Nu was het idee om een talencursus van 3 maanden te volgen rond april\ mei in Spanje. Mijn vraag is of er mensen zijn die ervaringen en\ of aanbevelingen hebben. Ik heb nog geen idee naar welke plaats ik het beste kan gaan en het belangrijkste misschien wel, met welke organisatie. EF bijv. lijkt de beste optie voor studenten van mijn leeftijd ( 17), maar is ook meteen de duurste. Weet iemand misschien een goede organisatie, waar ik ook een beetje tussen leeftijdsgenoten zal zitten? Alvast bedankt! |
yo soy ocupado con esta www.spaans-leren.eu exito!
|
Er zijn behalve EF heeel veel organisaties (kijk maar naar www.studytravel.nl.
Wat ook leuk is, is om Spaans leren met iets anders te combineren. Je zit namelijk al gauw 4 uur per dag in de klas en naast uitgaan / drinken is een andere vaardigheid ook heel erg leuk. Zo kende ik een gozer die in Costa Rica ook stage liep en een huis inrichtte. Sommigen werken online tijdens hun verblijf. Zelf vind ik surfen leuk, maar het ligt eraan wanneer je gaat, na wat googelen kon ik er hier nog wat over vinden (wil het zelf ook graag weer doen): http://www.surfhostel.net/2013/05/01...urfing-part-i/ In Spanje zal je de meeste mensen van je leeftijd vinden, plaatsen als Salamanca zitten vol met jongeren die alleen maar feesten en drinken |
Dat wil ik ook nog altijd doen, Spaans leren in het buitenland. Lijkt me super gaaf!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zelf ook met EF weggeweest, naar Frankrijk, maar ik ben er wel heel enthousiast over, maar ik denk dat het niet heel veel uitmaakt met welke organisatie je gaat. StudyTravels heeft bijvoorbeeld ook een goed aanbod.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |