![]() |
Versaaiservice #1898
zz
|
:yeah:
|
Citaat:
|
Trimm, heb je nu wel al iemand die je komt helpen?
|
Citaat:
Nog een paar dingen, maar dat komt van de week. |
Nouja, je bent in ieder geval bijna over (y)
|
Mijn ziekenkas vergoedt ook iets van 30 euro per jaar voor inschrijving bij een sportvereniging/fitnesscentrum. Weegt niet op tegen wat zo'n grap (fintessabonnement) kost, maar alle beetjes zijn welkom natuurlijk.
|
Citaat:
Wel gek hoor, een ander huis. |
Bij de titel denk ik de hele tijd aan 'versierservice', en ik weet niet zeker is of datveen service is om je huis of kerstboom te versieren, of hulp bij het versieren van potentiele partners.
|
Een versaaiservice is als het ergens te leuk is en 't wat saaier moet.
|
Citaat:
|
Zo, we hebben 3 jaar M&M goed gevierd, met iets te veel Choufjes, en daarna ook iets te veel eten bij restaurant De Bourgondiër. Oei :o
|
Citaat:
Als je gaat verhuizen, merk je echt wie je vrienden zijn en wie niet hoor, helaas. Mijn beste vriend had Facebook een tijdje niet gelezen en voelde zich vet schuldig dat hij me niet was komen helpen (maar hij woont in Amsterdam, dus ik had hem ook niet gebeld om een middagje te komen ofzo) en toen heeft hij om het goed te maken de bank van mijn moeder met me hierheen verhuisd en een salontafel voor me gekocht :D |
Ja, helpen verhuizen is inderdaad de pure kern van vriendschap (y)
|
Aww, dat is lief.
Mijn vrienden wonen allemaal niet in de buurt en een stel van hun is nu in het buitenland, dus dat is ook niet handig. Maar ik vind het wel jammer dat die vriend met het busje niet meer reageerde,bterwijl hij zelf eerst had aangeboden om te helpen. Oh well... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Effe heel wat anders: een Engels meisje dat ik ken van tumblr en uit Edinburgh post net op facebook dat ze net naar de dokter is geweest en dat ze zwanger blijkt te zijn. Dit is echt de grootste wtf van het jaar, want ze is aseksueel en heeft naar mijn weten nog nooit seks gehad.
Wel is ze heel onwetend over seks en haar lichaam, dus misschien dat ze iets heeft gedaan waarvan ze niet wist dat ze er zwanger van kan worden. Maar echt...wtf. Ze is ook net 18 en lichtelijk autistisch en ze is zo kinderlijk en onzeker en dit klopt gewoon niet... |
En toen?
|
Citaat:
("Three excellent questions.")(Kusjes voor wie dit herkent.) |
Citaat:
Maar wel een wtf'je, ja. Hoe heet ze op Tumblr? |
Citaat:
En ik stuur je effe een pm. |
Als ze echt zo clueless is en fysiek niet echt in staat tot penetratie dan is 't waarschijnlijkst dat ze gewoon de zwangerschapstest verkeerd heeft gelezen, denk ik.
|
Ze is bij de dokter geweest, zei ze, dus die spreekwoordelijke vlieger gaat ook niet op.
|
Hmmm, oei.
|
En nu?
|
Niet om lullig te doen, maar als ze er al geen tampon inkrijgt, hoe verwacht ze een mens eruit te krijgen?
|
nou, LP, we staan dus voor een raadsel.
Met m'n mobiel kan ik het forum niet op want daar staat dat m'n ip geband is. Maar ik heb dus geen ban :confused: |
Ik heb Marco een pm gestuurd en net nog een, dus ik neem aan dat hij wel wat bedenkt :p ik kan niks vinden in je duizenden ipadressen in ieder geval.
|
ik heb ook nooit iemand met mijn tellie laten forumen. Maar ja m@rco is hier de allesweter dus hij zal het wel vertellen! Thanks.
|
Citaat:
Ik hoop dat 't een slechte grap is, want ik snap 't nog steeds niet. Citaat:
|
Als ze nog post hoe 't precies is gebeurd hoop ik op een update in WSZ, Trimm.
|
Citaat:
|
Over baby's gesproken: ik denk dat mijn meest controversiele mening is dat zulk soort kindjes van mij gewoon door de vleesvermaler mogen. Nouja, of zachtjes inslapen als er niet direct adoptieouders beschikbaar zijn, humaan en alles. Baby's zijn toch superdom, het is minder erg dan een volwassen hond die een spuitje krijgt.
Anders moet je dus je hele leven opgroeien in overheidsinstanties. Hoogstwaarschijnlijk sowieso affectie missen in de cruciale eerste 1,5 jaar, met ontwikkelingsproblemen als gevolg. Later ook weinig stabiliteit en aandacht, laat staan een gunstige omgeving. Puberteit wordt een hel want dat is wanneer je je zo'n beetje gaat realiseren dat je biologische ouders je midden in de winter hebben achtergelaten op een stoepje. En dan mag je tot je dertigste nog uitgebreid kampen met alle hechtingsissues die daaruit voortkomen. Dat is in het gunstigste geval, dus als je succesvol aan zelfreflectie doet, slim bent, niet drugsverslaafd raakt, niet in de gevangenis belandt en geen borderline of iets dergelijks oploopt door je verrotte jeugd. M.a.w. voor het kind is het kut en voor 'ons' is het ook kut want met 't geld dat we erin stoppen krijgen we alleen maar lijden en jeugddelinquentie terug. Waarom? Stuur gewoon naar de kattenvoerfabriek samen met alle hogere levensvormen die we ook probleemloos laten doodgaan. |
Citaat:
|
Ik heb Marco wel bespammededed met PM's, dus wie weet kan hij uitvogelen hoe het zo ineens kwam :y
|
Citaat:
Wat je zegt vind ik per definitie wel voor mongolen gelden trouwens. Citaat:
Citaat:
|
ik heb een legging aan. Hij is zo mooi :lief: en het maakt me nog a-typischer dan ik al ben.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat hij hip hop achtig is maar ik mezelf er heel erg groen linkserig in voelde.
Bijkomend ding was dat ik er veel sjans mee kreeg van andere soorten mannen dan normaal. |
Ik wil een foto zien van die legging :ertur: met jou erin :ertur::ertur:
|
Ik whatsapp het!
|
Pip, Marco denkt dat je mobiel een geband ipadres toegewezen hebt gekregen en dat het bannen en unbannen het gefikst heeft omdat het ip dan ook geunbanned is. Volgende keer is er een makkelijker trucje voor en dat weet ik nu dan ook :D
|
Kat :D<3
|
Bizar verhaal :D overigens is niks meer tmi sinds de verhalen van mijn zus hoor.
|
Ik wilde ook nog zeggen dat het ene 't andere niet per se uitsluit, inderdaad.
|
Tevens vind ik het niet bizar en ook niet TMI, maar weghalen kan natuurlijk altijd.
|
:lisa:
|
Is er iets weggehaald of bedoel je nu dat babyverhaal?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |