![]() |
Liefde niet/wel beantwoord...
ik ben een jongen van 16 en ik heb net mijn liefde verklaart aan mn beste vriendin die wel familiaal in de problemen zit...en een beetje diep met haar eigen zit. Ze zei dat ze ook van me hield omdat ik de perfecte jongen was enzo maar ze wil nu geen relatie met iemand door haar problemen...ik sta hier nu te wachten...is mijn liefde nu niet of wel beantwoord. Het is erg moeilijk om te wachten wetend dat je crush ook gek op jou is maar geen relatie wilt wegens haar omstandigheden. Kan iemand wat goeie raad geven om die verliefdheid te stoppen of te vergeten? Omdat familiale problemen amper opgelost worden, heeft het geen nut om te wachten.
|
Nouja, je liefde is wel zeker beantwoord, dat geeft de meid in kwestie ook zelf aan door te zeggen dat ze van je houdt en dat je de perfecte jongen zou zijn. Verliefdheid is een gevoel dat je overkomt, dat kun je niet zomaar stoppen of negeren. Het enige advies dat ik je dan ook kan geven is je niet al te veel met haar bezig te houden (maar natuurlijk wel voor haar klaar te staan i.v.m. haar problemen) en van de andere leuke dingen van het leven te genieten. Wie weet vind je afleiding in een ander meisje.. ;)
|
Ze heeft duidelijk geen interesse in je, maar is te laf om dat eerlijk te zeggen.
|
Haar eigen wat?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |