![]() |
3 vragen
1. Waarom wordt er niet de moeite genomen om normaal in te gaan op reacties op banmails? En een normale uitleg te geven, ipv overal omheen draaien.
2. Waarom wordt er in de reactie pas vermeld dat de volgende ban een permban is? Of was het zo dat als ik niet gereageerd had dat ik weer een slijm PM had gekregen van Ieke met onderaan een zinnetje over de permban? 3. Waarom wordt er niks gedaan aan pedofielen of pedofiele posts op het forum? |
En waarom wordt er niet opgetreden als bepaalde mensen prive gegevens posten?
|
Ik weet het antwoord al trouwens!
|
Op allemaal?
|
Forumbazen gaan niet antwoord dus waarschijnlijk mogen we het zelf invullen.
|
Citaat:
|
[QUOTE=McGrath;33422931]
2. Waarom wordt er in de reactie pas vermeld dat de volgende ban een permban is? /QUOTE] Vqn twee weken nasr een perm, wie had dat ooit gedacht |
[QUOTE=DonaldFuck;33423839]
Citaat:
|
Tink* naamzoek.
|
Hallo,
Er staan nog 3 vragen open. met vriendelijke groeten, McGrath |
Zullen ze ook wel blijven ook want je bent niet bepaald een lieve jongen en de antwoorden op de eerste twee zijn vrij obvious. Verder kan ik me voorstellen dat ze zonder voorbeelden met puntje 3 geen hol kunnen.
Met vriendelijke groeten, DonaldFuck |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast zijn de antwoorden niet zo obvious als jij zou willen en voor punt 3 is ooit bewijs geleverd op admin. dus die vraag blijft staan zelfs na het antwoord van macrador. |
Niet als ik zou willen, maar wat ik denk. En wat bedoel je precies met bewijs hier? Er stond letterlijk "we weten dat ... pedofiel is maar yolo we bannen m niet" of wat bedoel je?
|
Citaat:
|
Verschillende mensen zijn al met je in discussie geweest over deze punten en we gaan dit niet hier nog een keer herhalen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |