![]() |
vingeren ( schuren )
hee ,
ik ga vaak schuren bij mezelf en ik vind het daarom ook heel fijn , maar heeft iemand ideen waar mee ik het nog meer kan doen . een tandenborstel vind ik echt heel lekker , je komt er snel mee klaar ! dus mijn vraag is heeft iemand nog ideen :confused: |
Hoi slaperig meisje. Ik weet niet op wwelke leeftijd je zit maar als je wat ouder bent en je gaat naar feestjes zijn er genoeg jongens die er zin in hebben! Schuren gebeurt voral op feestjes... maar je kan tijdens het douche de douchekop op je clitoris richten en genieten. Niemand denkt dat je je aan het bevredigen bent. Plus geen tandeborstels die onder de liefdessappen zitten want ik neem aan dat je je er ook je tanden mee poetst meschien vind jij het niet fris. Maarjaw probeer zelf wat prettig voelt strelen ofzo. Groetjes Skateboardertjuh.
|
ik kom echt totaal niet klaar met mezelf vingeren of de douchestraal , maar bedank nee ik doe het niet met mn eigen borstel , lijkt me ook niet fris nee , ik doe het met een electische borstel die draait niet alleen trilt , dan doe ik hem aan en draai er steeds snellere bewegingen mee
|
Citaat:
|
Ik ben ook maar een jongen hoorw ;)
|
Die niet logisch kan denken ja..
|
Wajoow koningcarl wrm ben jij altijd op het sekauliteit onderwerp tevinden? Ben je nog aan het experimenteren? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens, graag terug ontopic. Het is hier geen chat.
|
Haar linkerborst is groter evenals haar rechter... I Don't get it...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je het misschien wat engig vindt om een vibrator in de winkel te kopen kan je ook wat via internet bestellen, via ebay b.v., kosten bijna niks daar eigenlijk. |
vingeren
heeij ik ben 13 jaar en heb best vaak zin om te vingeren,:lisa:
maar ik weet nooit echt een goed plekje waar ik snel klaarkom want vaak lukt het nii:confused: |
Tig topics over hetzelfde onderwerp is niet helemaal de bedoeling, dus ik heb je post even verplaatst liziej. Misschien dat je hier wat inspiratie op kunt doen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |