![]() |
liefde
hoii ik ben net 12 geworden ,
ik ben op een jongen verliefd en ik heb het hem gezegt , hij zij dat hij mij ook leuk vond . maar wat moet ik doen ? hij is best klein , en niemand verwacht het van me dat ik op hem ben ? |
Je moet doen waar je zin in hebt. Wat andere mensen verwachten is niet relevant.
|
Het maakt toch helemaal niet uit wat de rest van de wereld verwacht? Je bent verliefd op hem en hij vindt jou leuk, dat is veel belangrijker. Laat je niet tegenhouden door oordelen van buitenaf ;)
Schaam je niet voor hem of jullie verliefdheid, geniet er gewoon van. Ga samen leuke dingen doen en leer elkaar goed kennen, dan ontdek je vanzelf of het tussen jullie zo goed klikt dat het tot een relatie zou kunnen komen. |
Precies wat ik zou zeggen. Schaam je er niet voor als je hem echt leuk vindt.
|
Wat leuk dat jullie elkaar leuk vinden! Geniet ervan. En laat je niet weerhouden door het romantische ideaal, ik ben er zeker van dat mensen heel wat gelukkiger worden als ze een lief persoon zoeken, dan wanneer ze iemand zoeken die precies 10 centimeter groter is en de juiste tint blauwe ogen heeft, bijvoorbeeld. ;) En er zijn genoeg stelletjes waarvan de jongen/man kleiner is en die zijn hartstikke gelukkig, zou zonde zijn als ze het om lengte lieten schieten. O, en jongens zijn gewoon nog klein als ze 12 zijn, maar ineens gaan ze je allemaal voorbij groeien als ze 16 zijn ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |