![]() |
wie is een geheel onthouder????
Ik zelf ben een geheel onthouder hormonen gaan niet samen met alcehol en drgs, geef mij maar lekker een jus of een spa!
|
Ik geloof niet dat geheelonthouders normaal de interesse hebben om het forum Drugs en Alcohol open te klikken ;)
|
gay
|
Vind het altijd zo speciaal dat geheelonthouders het altijd van de daken moeten schreeuwen. Je bent echt geen god omdat je niet drinkt hoor.
|
Niets mis met alcohol, zou ik zeggen. Ik had vroegâh het plan om geheelonthouder te zijn, maar ik ben van mening veranderd. Als je jezelf niet vertrouwt met alcohol moet je het niet drinken, lijkt me, maar je hoeft ook niet gelijk veel te veel te nemen. Niets mis met een wijntje op zijn tijd. :P
Maar doe gewoon waar jij je het fijnst bij voelt. |
KIJK MIJ KIJK MIJ IK BEN GEHEELONTHOUDER IK BEN ZOVEEL BETER STRAIGHT EDGE!!1111111!1!1
Niet zo'n fan van dat soort mensen. |
Maak eens niet zo'n drama, TS deelt wat, vraagt naar wie nog en verder is er geen preek ofzo, dus allemaal wat minder hoog van de toren kan ook.
|
Citaat:
|
Een beetje drinken ga je niet dood aan. Ze zeggen zelfs dat het goedt voor je is.
|
Citaat:
Tot mijn zestiende gelukt. :D |
Ik ben geen geheelonthouder, maar drink zo ongeveer 1-2 keer per maand 0.5-1 glazen wijn of likeur. Ik heb er gewoon meestal geen zin in.
|
Ik ben geheelonthouder.
Sorry grapje. |
Ik rook alleen. Mensen zijn inderdaad altijd heel verbaasd als ik zeg dat ik niet drink en willen altijd gelijk de reden weten, alsof het zo ontzettend uitzonderlijk is ofzo. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen en ik vind dronken mensen ook verschrikkelijk, dus dat komt me prima uit.
Ik heb wel eens een barman gehad die vroeg wat ik in mijn cola light wilde. Een rietje, zei ik toen. Hij keek alsof hij water zag branden en hij vroeg daarna voor de zekerheid of ik geen alcohol wilde. Nee, dan had ik dat wel besteld :herp: Ik heb geblowd tot mijn 18e en toen het legaal werd om te halen, kon ik daar ook ineens niet meer tegen (een keertje een klotetrip hebben, oke, maar drie keer achter elkaar was voor mij het teken om te stoppen). Dat is wat meer geaccepteerd, niemand hoeft ook te weten waarom ik niet blow. |
Citaat:
|
Ik ben onthouder.
Dus? Ik heb geen problemen met mensen die roken en drinken, hoewel ik het wel vreemd vind waarom mensen drugs gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |