![]() |
S3 gaat niet meer aan!!
-
|
Je telefoon zit in een "boot loop" en er zijn verschillende oplossingen om je telefoon hier uit te halen.
Bijvoorbeeld je dalvick cache legen in de herstel modus. |
Beste Freyk, bedankt voor de reactie, ik heb dit geprobeerd maar Home+Volume up+Aanzetten werkt niet, hij gaat elke keer zwart beeld -> opstarten tot de witte letters -> weer naar zwart beeld -> weer naar de witte letters, ook heb ik via samsung kies al geprobeerd met de USB maar de pc pakt de S3 dus blijkbaar niet, ik ga dr morgen mee naar The Phone House waar ik m heb gekocht en dan zie ik wel verder want niks lijkt te helpen, ook als ik m in de lader doe dan blijft ie maar bij de batterij met de 'laden' pictogrammetje, en komt niet verder
|
Probeer in de herstelmodus te komen met de toetsencombinatie. Vooral je timing is belangrijk.
Lukt het niet, dan kan je nog altijd de boel flashen. |
Maar als ik die Home+Volume up+Aan knop doe , gaat ie pas na 10 seconde aan, ook als ik alleen de aan knop indruk
|
Houd die knoppencombi langer vast.
Het zou moeten lukken met die knoppencombinatie. Anders doe je net zoals de persoon in dit filmpje: Lukt het jou dan niet, laat het iemand anders doen. Lukt hem/haar dan ECHT niet, flash hem. (let wel op dat je dan wel alles op je telefoon kwijt raakt) |
En wat als je īm aan je PC hangt? Kan je dan door de mappen bladeren van je telefoon?
Dan moet het volgens mij wel mogelijk zijn om je telefoon te backuppen en dan zou ik er gelijk een custom rom op zetten. Bij voorkeur zou ik voor een AOSP rom gaan en er dan xposed framework op zetten. |
Citaat:
dit klinkt heel erg als hetzelfde probleem als dat ik gehad heb en bij mij hielp het om met een tipje (dun maar stevig stuk papier/karton) langs de power knop te drukken om daar wat schoon te maken. |
Ga naar je telefoonprovider. Zij kunnen het vast wel oplossen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |