![]() |
vragen lijst: sex
Vragen lijst:
Hoe oud ben je: Jongen of meisje: Heb je al een x sex gehad: Was het lekker: Hoe oud was je toen: Hoe vaak perweek heb je sex: Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: |
13
Jongen Nee Denk het wel / 0 / |
Je hebt nog geen seks gehad, maar denkt wel dat je het lekker vond? :D
|
En TS begint..
|
16
Jongen Ja Heerlijk 15 Stuk of 3 a 4x Ja, maar dat komt wel goed. (Y) |
Citaat:
meisje nee / / / / lol:bloos: |
17 jaar, meisje,, nee neee en nog eens nee, geen sex voor het huwelijk :)
|
Citaat:
|
Ik vind het om eerlijk te zijn, altijd raar als mensen zo lang willen (en kunnen) wachten.
Dat is mijn menig hr :p |
Citaat:
Helaas denkt de wereld vandaag daar anders over. Je moet ieder weekend uitgaan. Jezelf helemaal lam zuipen tot je geen respect meer hebt voor je eigen lichaam en dan gaan met die banaan ! nou zo ben ik dus NIET. Ik haat uitgaan in discotheken. Ben er er wel eens geweest , maar ik vind de manier hoe de mensen met elkaar dansen te gek voor woorden. Met die konten tegen elkaar en op en neer en neer. Waar gaat het naar toe met de wereld denk ik dan. Ik vind dat ontmaagden iets bijzonders moet zijn. Ik vind het daarom ook niet erg om maagd te zijn. :):):):):D:p |
Citaat:
Kun jij mij bijvoorbeeld uitleggen waarom het zo'n ontzettend grote ramp zou zijn als jij (noem wat) 2 dagen voor je bruiloft met je verloofd naar bed zou gaan? Houd je dan minder van hem? Is het huwelijk dan minder waard? Ben je dan opeens "onrein"? Dat verschil snap ik niet. Ik kan er nog inkomen dat "geen seks voor het huwelijk" vrij ruim wordt vertaald naar "heb geen seks met zomaar iemand, maar wacht tot je van iemand houdt." Maar het zo letterlijk opvatten klinkt mij nogal vreemd in de oren. |
Citaat:
|
Hoe oud ben je: 16
Jongen of meisje: Jongen Heb je al een x sex gehad: Nee :( Was het lekker: geen idee XD Hoe oud was je toen: x Hoe vaak perweek heb je sex: Nooit jammer genoeg :( Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: ja, ik wil zeker een keer sex .. |
Hoop je nou echt dat iemand reageerd van "ja kom maar"?
16 jaar Jongen Nee / / 0x per week Ja |
18
Jongen Ja 14 Ja 1 a 2 x Ja |
Citaat:
Meisje Nee ??? * 0 Jep!!!!!!!! |
Hoe oud ben je: 15
Jongen of meisje: jongen Heb je al een x sex gehad: nee Was het lekker: / - seks is toch lekker? Hoe oud was je toen: ~ Hoe vaak perweek heb je sex: ~ Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: ~ |
Citaat:
|
Je mag best "los" zijn en een beetje experimenteren terwijl je maagd bent :) (je wilt niet contact gestoord zijn of niet weten hoe je plezier kan hebben op een feestje toch?
En inderdaad, je moet wel respect hebben voor je lichaam, en dat soort dingen hebben geen haast. Als mensen dat niet doen, moeten ze alleen jouw er niet meer lastig vallen. Anyways, "gewoon" seks hebben, is helemaal niet zo bijzonder... (misschien voor even ;p) Het is veel prettiger als je echt een goeie partner vind. Daarom moet je geen seks zoeken, maar een partner. Wanneer je dan de juiste vind, hoeven jullie beide zich niet te schamen voor alle gekkigheid die je al hebt uitgespookt (of de ziekte of andere bs die je kan tegenkomen) En de seks dan, is zoveel meer waard dan jaren uitgaan en 1 nightstands ;p "Haastige spoed, is zelde goed!" |
Oh, las de topic omdat ik iemands antwoord wou weten, reageerde door princess..
Zal dan toch wel zo sociaal zijn om te antwoorden -_- Vragen lijst: Hoe oud ben je: 20+ Jongen of meisje: J Heb je al een x sex gehad: J Was het lekker: J Hoe oud was je toen: 15 Hoe vaak perweek heb je sex: 0 Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: Zie bericht boven |
Hoe oud ben je:
26 Jongen of meisje: Jongen Heb je al een x sex gehad: Ja Was het lekker: De ene keer wel de andere minder, ik ben een moeilijke Hoe oud was je toen: De eerste keer? 13 Hoe vaak perweek heb je sex: Dat ligt er aan of ik thuis ben of aan het werk maar laten we 1x gemiddeld zeggen Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: Nouja ik wil zelfs nog een kind dus mwoa ja doe maar |
Citaat:
Overigens... nee laat maar... nouja niet alle islamieten denken er zo over zal ik maar zeggen dat geen seks voor een huwelijk. Zou er persoonlijk niet aan moeten denken, trouw je op je hmm 28ste ofzo en lig je als een paar pubers in elkaars neusgat te likken omdat je niet weet wat je doet. Of zouden mensen eerder trouwen als ze maagd blijven tenminste heb het idee dat die mensen vaak al met 20 getrouwd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Meisje Ja Ja Bijna 17 1-5 keer afhankelijk van hoe druk we het hebben Ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe oud ben je: 14
Jongen of meisje: Jongen Heb je al een x sex gehad: Ja Was het lekker: Zeker Hoe oud was je toen: 14 Hoe vaak perweek heb je sex: 3-4 keer Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: Hell yeah, hartstikke lekker! |
19
Jongen Ja Natuurlijk.... 18 5 a 10 x ( ja we proberen te minderen XD) Ja..? |
Hoe oud ben je: 30
Jongen of meisje: meisje Heb je al een x sex gehad: ja Was het lekker: ja Hoe oud was je toen: 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 jaar Hoe vaak perweek heb je sex: wisselend, gemiddeld keer of 3 Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: ik was niet van plan te stoppen |
Hoe oud ben je: 16
Jongen of meisje: jongen Heb je al een x sex gehad: waarschijnlijk wel Was het lekker: weet ik niet meer Hoe oud was je toen: 11 ,12 zoiets Hoe vaak perweek heb je sex: niet.... Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: jup |
Waarschijnlijk seks gehad? Wat?
|
18
Meisje Ja, afgelopen vrijdag voor de eerste keer :D Het deed meer pijn dan dat het echt lekker was 18 Deze week: 1x Jazeker! Maar dan hopelijk wat beter;) |
Vragen lijst:
Hoe oud ben je: 29 Jongen of meisje: Jongen Heb je al een x sex gehad: ja Was het lekker: geniet pas als de ander geniet Hoe oud was je toen: laatste keer was ik 29 Hoe vaak perweek heb je sex: nu 0x Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: wie zegt hier nu nee? |
17
jongen ja ja 16 3 ja |
Citaat:
jongen / / / / ja Wat ben ik toch eenzaam:facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
dan blijf ik nog wel een tijdje sneu. xd |
Ga niet zeiken dat je eenzaam bent als je niet eens de behoefte hebt aan een vriendin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja laten we dit dan maar gewoon vergeten ja? anders kan ik blijven doorgan
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ontopic verder vanaf nu. Niemand is sneu alleen omdat hij/zij nog geen seks heeft gehad voor z'n 20e.
|
Hoe oud ben je: 17
Jongen of meisje: meisje Heb je al een x sex gehad: ja Was het lekker: ja Hoe oud was je toen: 17 Hoe vaak perweek heb je sex: 1,2, 3 x Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet:jawel |
Hoe oud ben je: 15 bijna 16
Jongen of meisje: jonge Heb je al een x sex gehad: ja Was het lekker: jazeker! Hoe oud was je toen: 15 Hoe vaak perweek heb je sex: nu nooit meer :( Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: jaaaa |
hoe oud ben je : 14
jongen of meisje : Meisje heb je al een keer seks gehad: JA was het lekker: ja hoe oud was je toen : 14 hoe vaak per week heb je seks : 1x zou je nog een keer seks willen: ja duh!!!! |
Jongen of meisje: meisje Heb je al een x sex gehad:jah Was het lekker: goddelijk Hoe oud was je toen: 16 Hoe vaak perweek heb je sex: elke dag/ meerdere keren op 1 dag |
Vragen lijst:Hoe oud ben je:
Jongen of meisje: jongen Heb je al een x sex gehad: nee :'( Was het lekker: nog nooit sex gehad! maar masturberen is wel fijn! Hoe oud was je toen: ik begon met mastru de beren toen ikke 9 was ofzo ben nu dertien! Hoe vaak perweek heb je sex: ik trek me regelmatig af! Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: ja lijkt me prima! Heb vaakme handen kapot gemaakt! En heel vaak me polsen gebroken door t skaten! En drm is aftrekken niet vaak een optie door de pijn! |
Jongen of meisje: Jongen Heb je al een x sex gehad: Ja hoor Was het lekker: Nou en of Hoe oud was je toen: eerste keer 15 Hoe vaak perweek heb je sex: 1 keer Zou je graag (nog) een X sex willen zo nee wrm niet: jaaaaaaaaaaa |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |