![]() |
Beloning weddenschap?
Hee mensen!
Een vriend en ik houden een weddenschap wie wie is de mol wint. We willen alleen nog een "straf"/beloning voor de verliezer/de winnaar hebben... Hebben Julie enige inspiratie? Alvast bedankttt |
Mijn huisgenoot en ik houden regelmatig weddenschappen. Dan kunnen we of een cheeseburger, of een chipolatapunt of een bak koffie winnen. Ik vind dat persoonlijk leuke dingen om op te wedden. Het kost geen drol maar als je wint ben je toch even lekker verwend.
|
Laatst hadden we trouwens wel om geld gewed, een tientje. Ik beweerde dat ze onze oude kast niet zonder hulpmiddelen kapot kon krijgen. Maar dat kon ze wel :( achteraf vond ik een tientje stom dus heb ik sloffen van ongeveer die prijs gekocht voor haar.
|
Citaat:
|
Dus het moet een soort van "pijnlijk" zijn voor de verliezer.
|
Citaat:
|
Laat de verliezer een hele dag alles voor je doen
|
Laat die persoon met een sok om zijn hand door de stad lopen en laat hem de weg/de tijd vragen via die sok.
http://blurbrain.com/wp-content/uplo...k-puppet-1.jpg |
Hahah das een goeie ja
|
Om het nog over een sok te hebben. Laat na een lange dag werken of sporten de verliezer je sokken ruiken voor een bepaalde tijd. Lijkt me best wel pijnlijk
|
Verliezer moet een week lang de slaaf van de winaar zijn.
|
Dingen met een sok bedoelen we eigenlijk niet...
|
De laatste van mij is aardig pijnlijk en behoort denk naar wat jij zoekt, dat het een beetje raar, who cares t blijf tussen jullie 2
|
Verliezer krijgt schop in kruis van winnaar die slippers draagt. Dat is pijnlijk en het is zonder sok.
Nee, ik denk dat het "1 dag bediende zijn van de ander" dan de leukste optie is. Of je moet ons meer criteria geven dan alleen pijnlijk en zonder sok. |
Mijn optie zou je ook zonder sok kunnen , dan heb je ook geen sok
|
Citaat:
|
De verliezer moet een week lang de sokken van de winnaar dragen, en andersom.
|
Benen harsen, maar dan langzaam die strip eraf trekken ipv snel, lekker pijnlijk
|
Dat ja, maar dan op je kont (als jullie daar al haar hebben).
|
Ga op het hoofd van de verliezer zitten met je kont voor een bepaalde tijd terwijl de winnaar bijvoorbeeld tv kijkt
|
En dan scheetjes laten in het gezicht van de verliezer.
|
Denk wel dat er genoeg ideeën waren, welke heb je gekozen?
|
Dankjullie wel voor alle reacties! We gaan voor de weg vragen met de sok omdat dat de meest epische manier is....
Euh nee xd |
Gewoon goed ideeen
|
Citaat:
P.s. coole gebruikersnaam ;) |
Zeker
|
Citaat:
|
Scherp!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De verliezer word vastgebonden en geblinddoekt. Laat hem dan allemaal opdrachten uitvoeren die jij leuk vind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |