![]() |
te snel
Hallo ik ben een jongen van 14 (over een maand 15). En als ik mijzelf af ga trekken dan kom ik binnen 2 minuten al klaar, en dat is best wel weinig. Ik hoop dat iemand kan zeggen If Dit bij de puberteit hoort of wat ik er aan kan doen.
|
dat is heel normaal. als je wil dat het langer duurt moet je tussentijds even stoppen.
|
Citaat:
Dat betekent dat je meer controle moet krijgen over het orgasme. En dat zal soms best wat oefening en handigheid vergen. Op de website van Sense vind je deze tips: • neem een kleine pauze • verleg je aandacht naar andere delen van je lichaam • denk aan iets anders dan seks • trek je penis even terug uit vagina • knijp onderaan de schacht van je penis. De volledige tekst vind je hier: www.sense.info/vrijen/vrijen/klaarkomen-jongen/ Succes! Sense Jan |
Rustig maar, bij mij duurt het masturberen ook niet heel lang, maar bij seks houd ik het echt wel 20 min uit, minstens. Dus als als je je daar zorgen over maakt, niet doen.
|
Dan moet je zorgen dat je voordat je de 'point of no return' bereikt stopt, wacht en dan eventueel doorgaat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |