![]() |
fitnessoefeningen voor thuis
wie weet er wa
ik wil er ook nog graag wat van afvallen heeft iemand voorbeelden??? wil je ze dan duidelijk uitleggen thnx xxx |
HELLUP ME
xxx |
situps,pompen :p
|
Doe eens even rustig, niet iedereen reageert a la minute. Er zijn genoeg topics met fitnessoefeningen, doorzoek dit forum maar eens.. Topics over buikspieren enzo zijn genoeg te ontdekken..
|
Als je een iets duidelijker bent dan kunnen we je helpen, maar thuis he als je dumbells koopt en een barcell heb je zo een paar honderd oefeningen.
|
Wanneer je wil afvallen kun je beter gaan hardlopen en wandelen.
|
yep koop maar dumbells .. pak 50% van je maximum en een hoog aantal herhalingen .. (20) doe je geen optimale krachtoefeningen maar is wel goed voor t vormen van je lichaam
|
ik wil gewoon wat afvallen bij mn buikje, maar dat wil ik thuis doen
znappien jullie???? :confused: en daarvoor wil ik wat oefeningen doen ok''e???? xxx |
Citaat:
|
squashen wil ook helpen..
|
je wil het thuis doen...koop de abtronic bij de blokker ofzo...
EN MENSEN GA NOU NIET ZEGGEN DAT JE NIKS VOELT WANT ZET HEM MAAR OP MODE 5 IRON MAN level 10 auw....... hahahah |
op die stand voel ik nix hoor!! maybe is nix overdreve maar je merkt nie da ut helpt ofzo..
ut kan aan 2 dinge ligge: of jij hebt super slechte buikspiere of da abtronic ding van mij doet ut nie meer echt.. |
nou.... dat ding van mij is zelden gebruikt....en ik heb gehoord dat hij al snel kapot is. Pfffff!!!
Dit melden ze ook in het boekje dat het kan slijten maar na aantal weken is wel heeeeeeeeeel snel. Maar tja heb geen sterke buikspieren ofzo maar zeker geen slappe. En een vriend van me heeft beetje buikspieren en die dacht dat hij dood ging haha. Zet hem maar op level 4. En dan niet een rood en een uit he van de lampjes want dan voel je geen tieves. ik heb hem meestal op 1 groen lampje en een uit (crunch mode) |
wat reageren jullie sneu
ik vraag gewoon om oefeningen voor thuis, en dan hoor je dit tsssss....... |
Koop een set dumbells en effe flink wat gewicht erop en trainen maar.
greetz the conquer |
Citaat:
|
trap op........ trap af..... trap op.... trap af :)
door gewoon sit ups te doen word je buik ook al strakker.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |