![]() |
Er komt iets uit je kut gesaaid! #1902
:evil:
Sarah 54 Absinthe. 43 Odette 40 fizzle-fluffy 31 Ingegerd 31 Paranoide 26 MargotTenenbaum 23 DonaldFuck 22 Klovorhop 22 Carn 22 Etmakas 19 Little Phoebe 18 Turk February 18 Schrödinger 17 Trimm Trabb 16 siqu 15 Pip 14 Andijvie 12 Mutant 12 Woyt 7 Tina 7 Miekje* 6 Korreltjezout 5 Lorelei 4 Haubenmeise 4 Lieveheersbeest 3 Snebbeltje 2 Neko* 2 Qimm 2 Noedelhap 1 Panopticon 1 Maaike. 1 Stefenootje 1 |
:D
|
Ik moet meer vrolijke optimistische muziek, maar ik ken er geen.
|
Kan iemand even dat lijstje posten met wie hoeveel posts had in het vorige topic? Ik ben daar niet capabel genoeg voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meh, er staat op het mededelingenbord van school dat er een docent afwezig is, en dat is die waarvan we de enige les van de dag zouden hebben. Op het rooster staan geen wijzigingen aangegeven. WAT NU!?
|
Een dagje vrij hebben lijkt me? (y)
|
Ja, lijkt mij ook :P We hadden wel presentatiedingen vandaag, maar als de docent er niet is die het moet beoordelen, wordt het lastig. En stel dat de docent er wel is, dan heeft ze denk ik een beetje pech. Dan had school de mededelingen eerder moeten updaten.
|
Citaat:
Bij ons was alles genoeg voor: VRIJ! GEEN LES! Het gerucht dat een leraar niet zou komen, was al voldoende ^^ Leraar is vijf minuten te laat, spullen pakken, die komt niet meer :herp: |
Citaat:
|
Ik denk dat geboortekaartjes sturen in veel gevallen ook behoorlijk overbodig is, omdat de mensen die je na zijn toch wel weten dat je zwanger bent en op de hoogte gehouden worden van het hele 'ik ben bevallen' verhaal. Maar de kaartjes zijn zo liev en zagt. :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zich zou ik iedereen kunnen bereiken door mijn ouders te vragen de familie te bellen en door een berichtje op facebook te zetten. Maar dat is toch niet gezellig, kaartjes zijn juist leuk.
|
Vrienden van me hebben na de geboorte van hun zoon het kaartje van zijn vader laten namaken in jaren '70 stijl :cool: Zelf zou ik een heel minimalistisch kaartje willen.
|
Ik zag laatst een stel dat om 1300 op FB zette dat om 12.07 hun dochter was geboren. Waren er snel bij, at dat betreft.
|
Tegenwoordig zetten de kersverse papa's gewoon even een fotootje op Facebook, makkelijk zat. En dan lekker een account aanmaken voor de kleine en daarmee posten uit naam van hem/haar :facepalm:
|
Ik las laatst ergens een goed artikel over de privacy van jonge kinderen op social media. Ik vind het eigenlijk wel intelligent om helemaal geen foto's van je kroost op facebook e.d. te posten.
|
Citaat:
Citaat:
|
Oma is dood
en dat is best tof. Maar ze zien mij als incarnatie oh wat een sof. |
Citaat:
|
Goede topictitel trouwens. :y
|
Theodoor vond het best lastig om toen zijn vader overleden was alle instanties te moeten bellen om dat door te geven. Vooral omdat ze dan allemaal in hun condoleer-protocol gaan en dan zat hij maar te denken "jaja schiet nou op, ik moet nog twintig van jullie bellen"
|
Citaat:
Moet je er eigenlijk wel een harde regel van maken voor je hele sociale omgeving. Ik realiseerde me laatst dat wij zelf dan wel geen |facebook hebben, maar dat onze kinderen wel oververtegenwoordigd zijn op FB-pagina's van familieleden. Tja. |
Is Theodoor enigskind? Of had hij zelf aangeboden ze allemaal te bellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn familie zet gelukkig geen foto's van mijn dochter op FB, mijn zus wil sowieso niet dat er zomaar foto's van haar kinderen op FB komen en daardoor nam men automatisch aan dat dit voor mijn dochter ook geldt. Maar mijn ouders vinden dat bv common sense.
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn moeder heeft sowieso een beroep waardoor ze niet wil dat er ook maar iets persoonlijks over haar en haar familie op internet te vinden is. Dat scheelt :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil dat tegen die tijd ook goed duidelijk maken, maar ik betwijfel of het bij sommigen van de schoonfamilie wel echt door zal komen.
|
hehe, een vriend van me woont nu al een tijdje in dit huisje ergens in Canada :cool:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/361022/huisje.jpg https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hpho...95980238_n.jpghttps://scontent-a.xx.fbcdn.net/hpho...76593438_n.jpg |
O wauw. :lief:
|
wauw!
|
Citaat:
Mijn hoofd zit vol met snot. Blegh. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |