![]() |
Helse pijn linkeroog!
Hi,
Ik ben een jongen van dertien en heb gigantische linkeroogaanvallen. Het voelt als hoofpijn aan mijn linkeroog! En het bonkt het voelt alsof ik een uitpuilende oog hebt! Het is alleen me oog en het trekt een beetje door naar me slaap! Ik heb het gehad toen ik twaald was en het ging weer weg maar nu is het weer terug. 1x in de ochtend en 3x in de middag! Alleen als ik bezig ben met skateboarden gaat het even weg! Verder eet ik niet meer veel en drink nog wel! Maar mijn maag is gekrompen omdat ik een tijdje geen lust meer had in helemaal niks meer. Dus dan loopte ik de dag bij: Op crackers. Ik heb er heel erg veel last van en hoop dat jullie me kunnen helpen. Groetjes Skateboardertjuh |
Dit hoort op Lichaam en Gezondheid. Ik verplaats het voor je.
|
Dankje
|
Naar de huisarts. Vraag is of er iets met je oog is, of dat het het meer hoofdpijn is. Doet een beetje denken aan clusterhoofdpijn, hoewel je daar wel aan de jonge kant voor bent. Laat het dus bekijken.
|
Dit is niet goed hoor! Snel naar huisarts. Snap ook niet dat je ouders je hiermee laten lopen.. :(
|
Citaat:
Ik ben naar de oogarts gegaan. En heb een oogbloeddruktest gedaan. En me ogen hun druk staan gelijk! Meer ssuggesties? Het zou fijn zijn om andere ervaringen tehoren. Groetjes Skateboardertjuh |
Waarom eet en drink je zo weinig?
|
Citaat:
Dus hup, naar de huisarts. De oogarts? Bedoel je niet een opticien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al wel een oogbloeddruk test gedaan en dat is wel goed! Probeer wel weer meer te eten. Ik ben nogal arm en kon een tijdje niet veel eten. Drm is me maag gekrompen ik probeer em nu groter temaken door meer te eten.
Ik had vanochtend helse pijn! En in de middag niks. Soms heb ik het soms niet... |
Dat is geen oogbloeddruktest, maar een oogboldruk test. En dat test alleen maar de druk net achter je hoornvlies. Dat zegt niets over andere oorzaken van pijn, zoals bijvoorbeeld prikkeling van bepaalde zenuwen. Dus doe niet zo eigenwijs en ga gewoon even naar de dokter, dat kost jou (en je moeder) helemaal niks.
|
Heb met me moeder gepraat en ik kijk het nog twee dagen aan om vast testellen wat ik voel/beleef. En dan ga ik maandag naar de dokter. Thnx iedereen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Owke ben geweest en... k moet naar et ziekenhuis voor scan want ik heb waarschijnlijk clusterkoppijn! Ik laat jullie nog weten. Het is zoo erg dst ik zelfs eerder naar huis ging vandaag :/
|
Nou, goed dat je gegaan bent dan want dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!
|
Citaat:
|
**UPDATE**: Het is zowiezo migraine het kijkt gwn geeneens op cluster alleen... denk ik dat hij het dacht omdat ik zei: je pijn aan me linkeroog en hijzij: dan heb je cluster. Ik:,, owke?! Ik geloofde hem wel maar nu niet meer ff snel naar die kinderarts gaan!
|
huh, hoezo is het nu ineens sowieso migraine? Dat is overigens wel wat makkelijker te behandelen dan clusterhoofdpijn, dat dan weer wel.
|
Nou mijn familie is gevoelig ervoor.
En wat k heb zijn niet 10 hoofdpijn aanvallen waar bij ik bijna dood gaat dusjaw! |
Niet elke clusterhoofdpijn houdt zich aan wat je op google kunt vinden ;) laat het dokteren nou gewoon aan de dokter over.
|
Owke pluis. Ik laat de dokters eerst even dokteren voordat ik weet hier iets post! Ik hou jullie op de hoogde :)
|
Ben blij dat je nu wat meer weet en dat het verder uitgezocht wordt! Sterkte.
|
Had ik ook gehad krijg er oogdruppels voor en na 1 week was het over .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |