![]() |
Kans op zwangerschap?
Hey ik ben een meisje van 16, en ik heb gister avond met een jongen seks gehad en vanmiddag weer maar met een andere jongen, en ze zijn klaargekomen in me, maar gisteravond heb ik de pil niet geslikt dus heb ik hem later ingenomen, zou er een kans kunnen zijn dat ik nu zwanger ben?
|
Je geeft wel informatie die helemaal niet nodig is om die vraag te beantwoorden, maar vertelt niet wat we wel moeten weten :p
Hoeveel uur te laat heb je de pil ingenomen en waar in de pilstrip zit je nuknu? |
Ongeveer 2 uur later en ik slik hem nu precies weer een week.
|
verder is het misschien zinvol om ook eens een SOA test te laten doen, beetje jan en alleman in je klaar te laten komen
|
Citaat:
Maar het is wel slim om in het vervolg condooms erbij te gebruiken! |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum en de titel veranderd in iets dat meer zegt over de inhoud.
|
Citaat:
|
In dit tempo nog niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik oordeel niet over je seksleven, als jij het leuk vindt om wisselende partners te hebben moet je dat vooral doen, geen enkel probleem, maar neem wel je verantwoordelijkheid en zorg goed voor jezelf en je partners door niet ziek of zwanger te worden. Citaat:
Ook als je jongens niet in je klaar laat komen loop je risico op SOA en HIV hoor, en van voorvocht kun je net zo goed zwanger worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je jezelf oud genoeg vindt voor seks moet je ook de verantwoordelijkheid nemen die er bij hoort.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |