![]() |
Bijles geven
Ik zou graag aan medeleerlingen bijlessen geven, maar ik dit lijkt nergens te kunnen. Ik heb ook al een eigen site gemaakt hiervoor, maar de response is op zijn zachts gezegd zeer matig, namelijk niks. Hebben jullie nog suggesties?
|
Misschien kan je een facebook-pagina hiervoor aanmaken, als mensen deze liken en delen krijg je wat meer bekendheid. Ook advertenties in plaatselijke krantjes, bij de supermarkt, posters in scholen e.d. kunnen helpen. Dan heb je in elk geval wat naamsbekendheid.
|
er is een gelijknamige facebookpagina aanwezig, maar het ontbreekt aan de likes....
|
Heb je de pagina al met je vrienden gedeeld, mensen uitgenodigd om de pagina te liken?
Dat is misschien wat irritant voor je vrienden, maar die komen daar vast wel weer overheen ;) |
Citaat:
|
Bijles gaat meestal het best via mond-op-mond reclame. Hebben je ouders geen vrienden met kinderen die bijles nodig hebben? Dan zou je met zo'n klantje kunnen beginnen en die kan dan enthousiaste verhalen rondvertellen.
Er staan ook aanbiedingen voor bijles op bijvoorbeeld Marktplaats, maar ik persoonlijk zou geen bijles nemen bij iemand die ik niet ken en waarvan ik nog geen goede verhalen heb gehoord. |
Citaat:
|
Je kunt ook ook doorgeven aan de vakdocent van je bijlesvak dat je bijles geeft zodat hij evt leerlingen ook kan verwijzen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |