![]() |
picking up girls.
Heb jij oowk wel eens naar een meisje toegelopen en met haar een klein gesprek gevoerd en dan haar nummer gekregen!
Mij kukt het bijna altijd! Best leuk. En goed voor je zelf vertrouwen. Maar mijn vraag is aan de mannen: hebben jullie het wel eens gedaan? En aan de meisjes: wat vinden jullie ervan? |
Nee, nooit. Dat laat ik over aan mensen met sociale vaardigheden.
|
Ik ben nog nooit op die manier om mijn nummer gevraagd en zou het ook niet aan een wildvreemde geven. Meestal had ik toch wel een (paar) wat langer(e) gesprek(ken) alvorens het op nummers uitwisselen kwam.
|
Regelmatig. Echter vind ik het nummers hosselen vaak leuker dan ook daadwerkelijk communiceren met de bitch in kwestie, hoewel ik ze wel altijd bewaar voor noodgevallen.
|
Jaw toch!
|
Had het gister nog gedaan want ik zag iemand die ik best cite vondt! Toen na een gesprek vroeg ik haar nummr.
Later die avond nog ff met haar ge appt. En gezwgd dat ze cute was. En nu wou ze met me afspreken. Ik heb nu geen vriendin dus laat maar komen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij probeerde iemand dat ooit bij mij. Ik voelde me zéér oncomfortabel en ik geloof niet dat hij mijn nummer heeft gekregen.
|
skateboarder jij bent echt de stoerste persoon ooit
|
Citaat:
On topic: klinkt stoer. Zou der trots op zijn. Maar onthoud dit: Een jongen zijn heeft te maken met je geboorte. Een man zijn heeft te maken met je leeftijd. Een heer zijn heeft te maken met je gedrag Met andere woorden, wees wijs en ga geen nummers regelen terwijl je nooit iets serieus met der wil. Zo geef je haar geen valse hoop en houd je de eer aan jezelf |
Citaat:
Heb al een lange tijd geen relatie gehad! Door 't fulltime skaten voor sponsoren. Dus als ik iemand leuk zie. Dan ga ik erop af en later doe ik dan iets leuks met haar. En meschien wordt t wat en meschien niet. |
Citaat:
|
Jaw :p
|
Je spreekt je zelf nog al tegen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |