Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1887627)

bartjew23 29-01-2014 23:07

Verliefd?

Hallo,

Ik geloof dat ik verliefd ben geworden. Ik heb een paar keer met haar afgesproken. Ze woont zowat aan de andere kant van het land. Ik heb haar ontmoet via een blind date. Ik weet niet of ze mij leuk vind, maar ik denk het wel ( ze zegt dat ze me graag wil zien)
Laatst hadden we afgesproken, maar ze had afgezegd. Ik probeer contact met haar te krijgen, maar ik krijg geen gehoor meer :(

Ik weet niet waarom ik geen reactie meer krijg( hebben alleen via mail contact)
Wat kan ik het beste hiermee doen? Ik heb niet vaak dat verliefde gevoel.

bierkoning 30-01-2014 05:07

Waarschijnlijk heeft ze bij nader inzien bedacht dat ze toch niet meer wil afspreken of nog contact met je te zoeken. als je geen nummer hebt wordt het verder lastig.

je zou 1 mail kunnen sturen waarin je een uitleg vraagt. verder afwachten en waarschijnlijk haar gewoon vergeten.

Padzorz 31-01-2014 11:25

Stuur haar: "Your shit." of 'Ik mis je.". Ze zal meteen antwoorden.

Reverend 31-01-2014 12:41

Ik denk dat als je over haar poep begint dat het niet naar gewenst zal aflopen.

Em. 31-01-2014 20:51

Als ze geen contact meer met je wil, denk ik niet dat het erg wederzijds is... jammer, maar helaas. Misschien kun je je aandacht beter op andere dingen (/mensen) richten dan op haar.

bartjew23 13-02-2014 22:33

Ik heb inmiddels weer contact
Ze reageerde niet omdat ze druk was met studie en werk enzo.

Ik heb een beetje dubbele gevoelens. We hebben elkaar al een paar keer gezien. We hebben elkaar op een rare manier ontmoet. Namelijk via een datingsite, en dan alleen voor seks(betaald,ze doet het als hobby) ik wilde dit wel een keer proberen. Als ik bij haar ben voel ik me op mijn gemak. Iets wat ik nog niet eerder heb gevoeld. We hebben nu wel mail contact met elkaar. Ik weet niet of ze mij leuk vind. Krijg wel mailtjes dat ze onze afspraak leuk vond en voor herhaling vatbaar is enzo.

Moet ik contact met haar houden en proberen verder te gaan, wat zouden jullie doen?

bierkoning 14-02-2014 07:50

Waarschijnlijk houdt zij het contact gaande zodat ze geld aan je kan verdienen. Aangezien zij dus feitelijk een hoer is zou ik haar vergeten. Dit wordt niks.

Als je haar toch nog eens gaat doen, doe het in ieder geval veilig...

koningcarl 14-02-2014 09:31

Citaat:

bartjew23 schreef: (Bericht 33482444)
Krijg wel mailtjes dat ze onze afspraak leuk vond en voor herhaling vatbaar is enzo.

Ben benieuwd tegen hoeveel andere mannen ze dit zegt.

't Is een hoer man, zoek iemand anders.

hookee 14-02-2014 10:37

Citaat:

bartjew23 schreef: (Bericht 33482444)
We hebben elkaar op een rare manier ontmoet. Namelijk via een datingsite, en dan alleen voor seks(betaald,ze doet het als hobby) ik wilde dit wel een keer proberen.

Altijd interessant als je ziet hoe een topic een wending krijgt zodra er meer informatie vrijkomt. :lisa:

bartjew23 14-02-2014 13:46

Ik zie in dat ik stom bezig ben....

bierkoning 14-02-2014 15:08

Dat is mooi. vergeet haar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.