Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hot or Not (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1887690)

merelstraathof 31-01-2014 21:14

Hot or Not

Hee allemaal,

een tijdje terug heb ik een jongen ontmoet op hot or not, ja ik weet niet de meest romantische manier maar oke. Elke dag praat ik met hem en het is hartstikke gezellig. Nu wil hij met me afspreken, dat lijkt me super leuk het enige probleem is dat hij vaak aftrekt en zegt dat hij me gelijk wilt zoenen als hij me ziet enzo. Maar ik wil het veel liever rustig aan doen en kijken hoe het loopt. Wat moet ik doen????

sooperdooper 31-01-2014 22:01

Niet doen, zou ik zeggen. Hij wil zijn pik planten, verder niet.

JVV079 31-01-2014 23:31

Hij wilt gewoon zijn zaad (ipv ei ;) ] bij je kwijt... Trap er niet in, zoek iemand die jou echt waard is zou ik zeggen!

Fresso 31-01-2014 23:43

Ik zeg niet doen.
Net zoals de bovenste mensen zeggen, hij is het niet waard. Je verdiend dan echt wel beter. :)

Etmakas 01-02-2014 07:43

Hoe bedoel je 'het enige probleem is dat hij vaak aftrekt'? Doet hij dat als hij met jou spreekt ofzo?

hookee 01-02-2014 10:22

Citaat:

merelstraathof schreef: (Bericht 33464324)
.. het enige probleem is dat hij vaak aftrekt en zegt dat hij me gelijk wilt zoenen als hij me ziet enzo. Maar ik wil het veel liever rustig aan doen en kijken hoe het loopt. Wat moet ik doen????

Vaak aftrekken is niet raar voor een puber, het is wel raar dat hij dat tegen jou zegt... Het geeft namelijk te denken dat hij ook meteen seks met je wil. Mocht je ondanks de adviezen hierboven toch besluiten hem het voordeel van de twijfel te geven, hou dan de touwtjes in handen. Als je niet meteen wil zoenen, bereid je dan ook goed voor om dat niet te doen, laat je niet overrompelen of verleiden. Trek bijvoorbeeld niet al te sexy kleding aan en poets je tanden drie dagen niet (geintje).

Reverend 02-02-2014 00:49

Is een jongen eindelijk een keer eerlijk is het weer niet goed.

merelstraathof 02-02-2014 15:14

dankje voor de reacties,
ik heb aan hem gevraagt of hij een serieuze relatie wilt of het alleen wilt voor de seks, en hij zei een serieuze relatie

Elin3 02-02-2014 17:44

Citaat:

merelstraathof schreef: (Bericht 33466043)
dankje voor de reacties,
ik heb aan hem gevraagt of hij een serieuze relatie wilt of het alleen wilt voor de seks, en hij zei een serieuze relatie

Woorden zeggen meer dan daden, dus blijf op je hoede en blijf vooral eerlijk tegenover jezelf. Wil je hem (nog) niet zoenen? Dan vooral niet doen! Als hij jou geweldig genoeg vindt en je voldoende respecteert wacht hij wel even tot jij je daar wel comfortabel bij voelt.

EDIT: Ik bedoelde uiteraard: "Daden zeggen meer dan woorden."

Qimm 03-02-2014 16:27

Daden zeggen meer dan woorden :herp:

Elin3 03-02-2014 16:37

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 33467559)
Daden zeggen meer dan woorden :herp:

La la la :bloos:
Dat wilde ik zeggen ja, maar mijn vingers type wat anders dan dat mijn hoofd wilde.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.