![]() |
Waar kan jij echt boos om worden?
Wat zijn dingen waar jij je echt om kan irriteren/ frusteren of down kan raken?
ik.......mensen die hun woorden niet nakomen :mad: |
Ik kan er niet tegen als mensen de hele dag door met K lopen te schelden, of constant met homo lopen te schelden.
|
Dit soort gaye topics
|
Citaat:
|
Mensen die zeuren over anderen mensen omdat die irritant zijn, maar dat ze zelf net zo irritant zijn (n)
|
Citaat:
|
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...land/1.1856647
Niet dat ze betogen natuurlijk, de wet. En verder: als het dopje van mijn fles tijden het vastdraaien 'dul' draait en de grond op stuitert. Dan moet niemand in mijn buurt zijn, want die overleeft het echt niet, godvertering het ik daar een grafhekel aan. En al helemáál als het ergens onderin stuitert. Maar goed dat vlammenwerpers niet zomaar te verkrijgen zijn :D |
Mensen die aan mijn haar trekken. OMG ik word al kwaad als ik eraan denk, wat een vreselijke kutactie is dat, laat mij en mijn haar gewoon met rust, als je aandacht wil, moet je dat op een andere manier trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frisdrankfles trouwens, onder de bank in stuiteren.
|
Ik kan er ook wel om lachen dat ik me er zo kwaad over maak, maar enkel op het moment dat het niet gebeurt :D
|
Wij hebben een prullenbakje op de badkamer en die gaat een beetje ingewikkeld dicht. Mijn moeder wilt ook nog op een bepaalde manier de zak erin, zodat je het niet ziet. Als ik hem erin doe dan krijg ik de prullenbak niet meer dicht. en dan kan ik me wel ergeren als het niet lukt
|
Citaat:
OT: De Nederlandse taal die verkracht wordt door de Nederlanders zelf. Groter/kleiner als mij, hun hebben, enigste, ik irriteer me, het meisje die.. Ik word er vooral boos over als mensen hun afkomst als excuus gebruiken (en dit is vaker in de zin van 'maar ik kom uit Rotterdam/Den Haag/Maastricht/waar dan ook' dan 'ik kom uit <insert buitenland>') en zich niet laten verbeteren, óf het fout zeggen ondanks dat ze weten dat het fout is. Lul dan godverdomme niet zo stom, kut. |
BIJ DEZENNNNNNNN
|
Citaat:
|
Citaat:
'ik irriteer me aan' vind ik dan weer wel heel erg ergerlijk, dus dat doe ik niet. |
Citaat:
Het is helemaal erg als ze ook nog zeggen 'je snapt me toch!'. En homohaat, homofobie, kan ik me erg kwaad om maken. |
[QUOTE=Little Phoebe;33466132]Erger. Ik erger me /QUOTE]
Hahaha;:D |
Ik word heel boos om mensen die hun poten niet thuis kunnen houden. Onverantwoordelijkheid. Kortzichtigheid. Weigeren om een gesprek aan te gaan/iets te veranderen aan eigen houding, maar wel van anderen verwachten dat ze alles aan de kant zetten. Mensen die er van uit gaan dat ze ergens recht op hebben, maar niet uit kunnen leggen waarom dat ze dat vinden. Egocentrische mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onrecht tegen dieren. Onrecht tegen kinderen. Mijn moeder. Wanneer mijn vriend zorgt dat we ergens te laat komen hoewel ik achthonderdvijfentachtigmiljard keer heb gezegd dat we weg moeten. ALS MIJN VRIEND DE POMPOENTJES VAN MIJN TRUI IN MIJN NEK FRIEMELT GODVER
|
Citaat:
Verder kan ik ook niet echt boos worden ofzo, ik heb gewoon altijd /care. |
Citaat:
|
http://www.hbvl.be/limburg/riemst/no...in-kennel.aspx
Zeker omdat het een bekende was op dat gebied. |
Mensen in de supermarkt die niet begrijpen wat "de volgende mag bij deze kassa aansluiten" betekent.
|
Citaat:
En mensen die heel langzaam lopen en zo mijn doorgang op een heel vervelende manier belemmeren. |
Citaat:
|
Recepten die als ingrediënt hebben: een zakje/pakje/potje saus.
Dat. Is. Geen. Recept. :bob: |
Citaat:
|
God ja, mensen die midden in het gangpad/fietspad/whatever gaan staan om te ouwehoeren, tyf op man.
|
Ook leuk: als je iets wilt pakken in een winkel en er staat iemand pontificaal voor die geen millimeter opzij gaat :mad: of pas met veel moeite een héél klein stukje opzij gaat als je erom vraagt.
|
Of mensen die al hun spullen in de supermarkt op de kassaband leggen en dan nog even de winkel in rennen om pas veel later terug te komen met nog vijf dingen :mad:
|
Mensen die twijfelen welke kassa zou ik nemen en dat midden in de weg doen. Sowieso mensen die midden in de weg stil gaan staan op drukke punten :bob:
|
Als je de deur voor iemand open houdt en diegene loopt gewoon door zonder de deur open te houden voor de volgende persoon die erdoor moet :mad:
|
Soms gooi ik wel eens per ongeluk de deur voor iemand neus dicht :lisa:
|
Als mensen een afspraak een uur van tevoren afzeggen waardoor je geen andere plannen meer kunt maken :mad:
|
Je wordt wel snel boos om dingen
En katten die slijmen en voor je voeten lopen als je te laat bent. |
Klopt, ik kan echt heel driftig zijn.
Als je iemand een e-mail stuurt met drie duidelijke vragen en ze geven maar antwoord op één vraag :mad: |
En dan als klap op de vuurpijl een van de ALLERERGSTE vergrijpen: mensen die je iets willen vertellen in een gesprek maar dat niet direct zeggen en in plaats daarvan iets zeggen waarop jij een vraag moet stellen, bijvoorbeeld: "Gisteren heb ik zoiets vreemds beleefd met iemand die jij ook al heel lang niet hebt gezien". :mad:
|
:D
|
Oh Margot, zo herkenbaar.
En fietsers. ALLEMAAL. Vooral wielrenners zijn honden, maar 'normale' fietsers moeten ook eens een cursus 'hoe doe ik normaal in het verkeer'. Met hun smartphones, midden op de weg rijden of met z'n 3en naast elkaar, het liefste tegen de richting in met de muziek heel hard dat ze ook niks horen aankomen en NOOIT DIE TYFUSKLAUW van ze kunnen uitsteken en voorrang verlenen, ho maar. Ja fietsers zijn wel echt het kutste van alles en daar kan ik me ook echt kwaad om maken. |
Citaat:
|
Ik kan ook heel boos worden van mensen die de hele tijd klagen over gevolgen van hun eigen gedrag zonder dat ze doorhebben dat hun eigen gedrag eraan ten grondslag ligt.
|
Ik kan ook heel boos worden van mensen die een flinke fluim op straat spugen, vooral als het ergens in mijn buurt neerkomt :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |