![]() |
Vakantie
Halloo,
Een paar vrienden ik willen op vakantie in België of Duitsland. Ik ben tegen die tijd 18, dus leeftijd is geen probleem (vorig jaar wilden een aantal campings ons niet). We willen eigenlijk in een huisje / stacaravans / whatsoever zodat we niet teveel spullen mee hoeven te nemen, maaaaaaaar we willen wél met allemaal jongeren (of een aantal, in ieder geval niet zo' gezinspark). Zoiets als portzé dus, maar dan België / Duitsland. Mijn vraag is, heeft er iemand suggesties? :) Alvast bedankt. Woyt |
er moet vaak minimaal één iemand van 21 bij zijn
|
Ja, vorig jaar hadden we dat probleem sowieso ook al met campings. Maar er moeten meer jongeren zijn die dit willen dus het zal vast wel mogelijk zijn :)
|
Toen ik zo oud was (denk wel iets ouder, denk dat ik wel 20 was oid), zijn we met vrienden een weekendje in een Sunparks park geweest. In een weekend buiten de vakantieperiodes valt het wel mee met de drukte en zit je niet echt alleen maar tussen de kleine kinderen. Sowieso hebben wij nauwelijks andere mensen gezien in dat park.
|
Ga je overigens met de auto of met OV want heel veel van die parken zijn slecht met het OV bereikbaar. Dan kan je beter in een hostel/jeugdherberg in een stad gaan zitten.
|
We gaan met het OV, want niemand heeft een rijbewijs.
Die jeugdherberg tip ga ik onthouden, bedankt. En we gaan in de zomervakantie ;) |
Neem dan lekker de trein naar Praag ofzo, dat is een stuk leuker, en eten/drinken is een stuk goedkoper.
|
Wij hebben in blankenberge het alfa-inn hotel geboekt alleen dan het appartement. Wij zijn allen 16-17 en wouden ook een alternatief voor een renesse vakantie i.v.m. alcoholwet in Nederland. Dit appartement mochten wij gewoon onder de 18 jaar boeken
|
Bedankt voor de tip, ik ga er op googlen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |