![]() |
klaarkomen duurt lang... HELP
Mijn vriendin trekt mij wel eens, maar duurt het altijd best wel lang voordat ik klaarkom... Hebben jullie misschien ideeën hoe ik sneller zou kunnen komen? Komt het misschien omdat het nog niet helemaal goed lukt om te ontspannen? omdat het allemaal nog nieuw voor je is..
alsvast bedankt jongen van 15/16 jaar |
Masturbeer je? Hoe kom jij snel/sneller klaar? Laat haar het op die manier doen. Soms doet een ander 'standje' wonderen.
|
Citaat:
|
Andere manier van de penis vasthouden, indit geval. Misschien kan zoiets kleins al een verschil maken.
|
Zorg dat ze het niet droog doet, maar met wat spuug. Anders: Pijpen.
|
Hoe lang is lang? Een half uur, 1 uur, 2 uur? Ik denk dat je de oplossing zelf al geeft, een beetje meer ontspannen. Het is ten slotte geen wedstrijd. En als ze het niet goed doet wees dan niet bang om wat aanwijzingen te geven, alles moet geleerd worden toch? Het belangrijkste is dat jullie er allebei van genieten.
|
Citaat:
Verder kan zijn door zenuwen. Maar waarschijnlijk door andere manier en plaats van vastpakken of ander tempo. Kortom: leg je hand op de hare en leer haar wat je lekker vind. Succes! |
Ik moet wel zeggen dat het bij mij zelf ook een stuk langer (zou) duurt (duren). Weet niet hoe het komt, door de zenuwen komt het niet. Dus het is volgens mij normaal (vrienden van me hebben hetzelfde).
|
Des te harder/sneller je 'beweegt', des te sneller je komt..
|
Citaat:
Aan TS: Wat misschien ook helpt. (wordt je extra geil van) om tegelijkertijd ook wat bij haar te doen. Haar reactie erop kan bij jou ook "dingen bespoedigen". :) Verder evt voor als je dat nog niet wist. Door je bekkenbodemspieren (die je aanspant om je plas op te houden) aan te spannen kan het ook zijn dat je sneller komt. Maar misschien verschilt dat per persoon. Succes in ieder geval. |
Citaat:
|
Hoe bedoel je?
|
hij moest jij zijn*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kvind het altijd wel geil om over me eigen hoofd klaar te komen, gwn ondersteboven tegen de muur. En er komen liters uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij kan ik zo een verf pot van 10 liter vullen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |