![]() |
Airsoft? Wat is dat?
Hey allemaal,
Ik kom hier vandaag om airsoft in het licht te zetten. Voor de gene die dit nog niet weten, airsoft is nu al een klein jaartje legaal in Nederland. Maar wat is airsoft? Hier is een quote van de Nederlandse Wikipedia: Citaat:
Mijn Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/GarsoftTV Ik hoop via deze post en mijn video's meer interesse op te wekken voor deze sport. Graag beantwoord ik ook vragen en zal ik deze topic actief volgen. -Garmon |
Dus een soort larp voor niet-autisten?
|
Er zijn ook airsoftlarps.
|
Citaat:
Citaat:
|
Airsoft is vet.
Leuke filmpje ook. Waar haal jij je wapens/uitrusting ergens? |
Citaat:
Hier zijn wat grotere EU airsoft winkels: www.Gunfire.pl (Pools) www.Airsoftworld.net (UK) www.Taiwangun.com (Pools) www.Graziani (Duits) www.Airsoftshop.be (Belgie) www.unit13shop.eu/ (Belgie) |
Airsoft is toch illegaal in NL?
|
Ik geloof, maar misschien dat de TS mij hierop kan corrigeren, dat het tot vorig jaar in Nederland verboden was om replica's van vuurwapens (o.a. airsoft-replica's) te hebben. Vorig jaar is hier in ieder geval het één en ander in veranderd en mag het wel, mits je lid bent van een erkende vereniging. Volgens mij gingen voor die tijd veel lui naar België om het te spelen, en bewaarden ze daar hun illegale airsoft-materiaal.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |