![]() |
Zijn jullie voor de monarchie?
Ik hoop nu niet meer.
|
Deze suffe beelden hebben bar weinig invloed ten positieve of ten negatieve op mijn oranjegezindheid. -O-
|
hij lijkt hier op peter griffin *o*
|
Citaat:
|
En tegen trouwens.
|
Ik word een beetje moe van die huilers om de monarchie. Lekker laten zijn.
|
Wat minder zakgeld is prima, voor de rest kan het mij niet zo veel schelen.
|
Ik ben absoluut tegen, maar ik ben dan ook Vlaming :D
|
Citaat:
|
Ik word een beetje moe van die huilers vóór de monarchie. Lekker al die superverouderde shit eens wegdoen.
|
aka hoe construeer ik een kutargument 101
|
:D
|
Citaat:
|
Neen, nooit geweest ook volgens mij :p
|
Ik ben er wat ambivalent over, maar dat filmpje heeft daar niet echt invloed op en versterkt eerder het positieve deel van mijn mening.
|
Citaat:
De rest van het koningshuis krijgt geen geld maar kan wel gebruikmaken van gebouwen en boten etc die de familie in bezit heeft. De jaarlijkse kosten van het koningshuis zijn echter zo'n 100 miljoen per jaar, ik weet niet waar dat allemaal in gaat zitten. |
Citaat:
|
In België krijgt Filip tien miljoen per jaar, maar moet wel belasting betalen. Albert krijgt een miljoen. Verder wordt er nog ongeveer een miljoen verdeeld over Fabiola, Laurent en Astrid.
Op de jaarlijkse begroting echter kost het Belgische koningshuis 'maar' dertig miljoen. De Belgische familie moet dus veel meer zelf betalen dan de Nederlandse. |
Hoe duur zou het zijn als we een republiek worden?
|
Mij gaat het er vooral om dat dit soort geboorterecht niet meer van deze tijd is. Ik wil een staatshoofd die verkozen is door het volk, geen idioot die toevallig uit de juiste vagina gevallen is.
|
Nee en dan krijg je een idioot die verkozen wordt door het grootste gedeelte van de idioten :D
|
Overigens vind ik dat er een groot verschil zit in de monarchie in Nederland en de Belgische, bij de Belgen denk ik altijd :herp:
|
Ik vind het minderpolitieke karakter van de koning wel fijn :o Als we een president krijgen, zul je zien dat Wilders de eerste wordt :|
|
Citaat:
Maar Nederland is daar dus beter in dan België. |
En ik verwacht dat je in heel veel landen als koning meer gedaan krijgt dan als president van een liberale partij :o handelsmissietechnisch gezien, zeg maar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leve de Prins!!! Weg met Johan en Cornelis de Witt!!!
Oh wacht, verkeerde tijdperk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |