![]() |
Relatie tijdens Valentijn
Hey allemaal.
Het is me gelukt, ik heb een vriendin ;) Nu sinds vorige week dinsdag, en ik heb me sinds een lange tijd niet zo gelukkig gevoeld :D Alleen, ik wil het naar een volgend niveautje brengen.. Nu heb ik het niet over zoiets als seks, nee. Ik heb het over tongzoenen.. Ik heb al met haar gezoend, en enorm veel met haar geknuffeld, wat ik geweldig vond! Alleen, ik wil het iets verder brengen. Het grote probleem: Ik heb het zo leuk met haar, en het is dus bijna valentijn.. En waarom niet een gezellige avond eindigen met een echte valentijn zoen? Maar aangezien we van allebei de kanten nog nooit een relatie hebben gehad, heb ik dus nooit écht gezoend.. Wat moet ik doen? :/ Help would be appreciated.. Cheers. |
Zoenen.
|
Praat er over, of : Just do it! Als het voor jullie allebei nieuw is, maakt het helemaal niks uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga d'r voor :cool: |
Jullie kussen al wel op de mond dus? Dan gewoon als jullie daar mee bezig zijn je tong iets uitsteken en je voelt vanzelf wel wat lekker is (y)
Ik vind het zelf niet prettig als de ander zijn mond heel wijd opent of zijn tong heel diep steekt,maar smaken verschillen ook wat zoenen betreft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei, zelfs als ik wel ooit tijdens valentijn verkering had gehad, zou ik daar niet echt aan doen. Is veel te vermoeiend, hoewel het stiekem ook wel weer leuk is :P
Maak het gewoon gezellig en zie waar het heenloopt. Beide onervaren is altijd een pré denk ik dan. Dan hoeven jullie je ook niet allebei te schamen. |
Citaat:
Ik was 12. :n |
het is je gelukt?
|
Citaat:
Im so happy, het is gewoon gelukt! Bedankt allemaal :D |
Citaat:
x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |