![]() |
Kan ik zwanger zijn? Wat te doen?
Beste lezers,
Ik en mijn vriendin maken ons zorgen.. We hebben deze maand 2x seks hedah en nog wat andsrs bezig geweest (wat vaker). Mijn vriendin is nier aan de pil of iers ael gebruite we gwn een condoom. 1x stopte we voor ik kwam (met condoom) en 1x nog geknepen en gekeken of ie lek was en nee dat was niet et geval. Nu heeft mijn vriendin neomaal een vrij korte cyclus (28 dag) ze is nu op de 31e dat wn nog niet ongesreld. Opzich niet bijzonder maar na 2 1/2 qeek a 3 weken begon zs opeens watbloed te verliezen en daarna stopte et weer. Wij vrigen ons af is de kans geoot dat ze zwanger is? En kan dat dan door bijv speema aan vingers? Voor de extra info ze is 16 dus hormonen kunnen ook nog mee spelen? Alvas nedankt! |
Als jullie condooms goed hebben gebruikt is de kans dat ze zwanger is minimaal. Zwanger worden van sperma op vingers kan wel maar dan moet het nét erop gekomen zijn en dan meteen erin, want buiten het lichaam gaat sperma snel dood. En een paar dagen over tijd kan best eens gebeuren.
Maar, als je écht zekerheid wil, dan moet ze een zwangerschapstest doen! Een goedkope van de drogist is al prima, alle testen die je kunt kopen zijn betrouwbaar. En het lijkt me een goed idee als ze wel aan de pil gaat, zodat je niet volgende maand met dezelfde zorgen zit...! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |