![]() |
Welk nummer verandert jouw gezichtsuitdrukking spontaan?
als ik de 1ste seconde van greenday-basket case hoor verschijnt er gelijk zo'n big smile op me gezicht :D (alleen dan nog wat groter)
bij welke nummers hebben jullie zo'n soortgelijke reactie? |
eigelijk geen denk ik... ik lach meestal al dus...
|
i bet you they won't play this song on the radio, always look on the bright side of life, i like chinese (ietje minder) - monthy python
Coltrui - Eddy Zoey |
Een nummer met een enorm zware lading (heel veel sfeer) na een wat minder serieus nummer.
|
Less Than Jake wil nogal eens tegen depressieve buien helpen... Hell Looks A Lot Like L.A., Look What Happened, Magnetic North en Suburban Myth bij voorkeur, maar al het andere werkt ook :) kga nu ook maar eens luisteren ofzo...
|
Citaat:
en dan ook nog Johnny Quest thinks we're sellouts :) die vinnik ook wel heel erg :cool: |
Citaat:
|
Catatonia
|
geinig topic :D
feindflug - kopfschuss ..vooral met de bass en volume omhoog, kan niet wachten om feindflug live te zien (26 oktober noise terror in hasselt :)) zo van: :eek: |
Citaat:
ik heb dat bij Bohemian like you - Dandy Warhols :) |
zowat alles van Hans Teeuwen
|
ouwere spul van Jonny L....... dan maakt het me allemaal ff niet meer zoveel uit ;)
Jonny L - Symbiosis Jonny L - Tychonic Cycle |
Ik word :) bij Beborn Beton-Torture
Fischerspooner-Emerge Adult-Pressure Suit Leaether Strip-Sex Dwarf Ik word :( bij Kirlian Camera-Eclipse The Smiths-How Soon Is Now? Wolfsheim-The Sparrows & The Nightingales |
:( = Rammstein- mutter, het meeste van papa roach
:) = Franka potente - believe, muziek van Lord of the dance, Rancid- time bomb :D = prodigy, Incubus - Drive |
wegdromen: saybia - the day after tomorrow
blij: blof & fernando lameirinhas - abraça me rustig: procol garum - in held twas in i |
Slayer - The Antichrist -> :)
|
:(-time after time-cindy lauper,violently happy-björk,Gabriel-lamb
:)-Vrijwel alles van rancid,skinhead love affair-bad manners |
:( = cranberries-zombie en silverchair
:| = nirvana :D = anouk en no doubt ( :( ), blind guardian en wegdromen doe ik bij alles wat ik mooi vind, daarom vind ik het ook mooi :p maar dat is zoveeeel.. ook wel bij silverchair, nirvana, green lizard (autumn en die andere waar ik ff de naam van vergeten ben) |
van ska-p of shandon word ik wel heeeeeel snelletjuz blij..!!
|
..... en van trance wor ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel chagrijnig...
|
:( = Zowat alle 80's liedjes: Spandau Ballet - True, 10cc - I'm Not In Love, Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart, Cindi Lauper - Time after Time, Foreigner - I Want To Know What Love is, Rightious Brothers - Unchained Melody, Michael Jackson - Billy Jean en zo kan ik wel even door gaan.
:| = Coldplay - Don't Panic :) = M Beat ft. General Levy - Incredible (Ali G Soundtrack :D) |
Citaat:
vooral foreigner ;) |
Van die domme negermuziek op TMF/MTV...Nelly, Ja Rule, Ashanti enz.enz...nummers waar een levensstijl wordt gepropageerd waarin luieren, rondrijden in te dure auto's en aan vrouwen zitten de norm is. Daar word ik spontaan verdrietig van :D
|
Machinehead - The Rage To Overcome
ben nu meteen sjaggo! |
Om echt heel vrolijk te worden....freestyle van k's choice. Zo'n lekker nummer waar je gewoon vrolijk van moet worden.
|
:( heart and shoulder - heather nova
:) Born in '58 - bruce dickinson, Land of the miracle - edguy :D Spicks and specks - bee gees, walking on sunshine - geen id |
:mad: machinehead - crashing around you, sepultura - born stubborn, kittie - spit..
:( afi - morningstar, sugar coma - lost morning, rhcp - by the way ( :confused: ), googoo dolls - iris, en van de liedjes die ik ken van dredg :) smashmouth - allstar :D niet echt speciale liedjes, reel big fish, sikth en greenday zijn wel fijne bands daarvoor. |
Metallica - So What, ga ik behoorlijk leip bij kijken.
|
Van Free van Di-rect als ik niet happy ben word ik meteen happy hiervan !En als ik A big big world hoor word ik unhappy. Herrinert me aan mijn ex
|
Citaat:
|
:mad: = In principe alle bombastische Sliptknot-8ige metal muziek, nooit dus, want dat draai ik nooit...
:( = Deluge - Close, NOFX - Falling In Love & Coldplay - Trouble :D = Rancid - Cranefist, Mark Foggo - Hello & alles van Skatalites |
:D=zieke death/grind bands zoals internecine , vomitory, inhume, disavowed, severe torture, pyaemia
:mad:=r'n b pop trance (kortom het gross van de artiesten die in de top 40 staan( let op , geen generalisatie in deze reply) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |