![]() |
hallo
er zit een meisje bij me op school, die ik erg leuk vindt. In de eetzaal zit ze altijd 2 tafels van me vandaan, dus ik kan haar vaker aankijken. ik kijk naar haar, zij soms naar mij, soms kijken we mekaar even aan en weer weg. ik ben 18 en zij 17 denk ik ik ken haar naam en heb haar op Facebook toegevoegd, maar ze heft nog niet geaccepteerd. ik heb haar tijdens het naar buiten lopen vaker willen uitvragen, maar durf het niet. ze is altijd samen het haar vriendinnen. hoe kan ik dit het beste aanpakken? thx alvast --- Hallo ik wil graag een meisje op school mee uitvragen maar ben heel onzeker van mezelf. ik durf haar niet aan te spreken kan ik hier iets aan doen? thx alvast EDIT: Ik (Elin3) heb je topics samengevoegd, omdat ze zover ik kan zien over dezelfde vraag gaan ;) |
Oefenen en dus toch wel aanspreken.
|
Als ze jou niet kent is het misschien wel een erg grote stap haar in één keer mee uit te vragen. Ga eens bij haar aan tafel zitten of knoop normaal een gesprekje met haar aan.
|
bedankt voor jullie reacties
is het een goed idee om morgen iets speciaals te doen ivm valentijnsdag thx |
Nee.
|
Nee, inderdaad.
Begin maar eens met gewoon af en toe 'hoi' zeggen als je langsloopt. |
Je kan haar toch een anonieme valentijnsmail sturen? Dat is awesome
|
hahaha thx
k zal morgen gewoon eens met haar gaan praten ik laat jullie nog wat weten advies is altijd welkom thx |
heey
ik heb nu een paar keer hallo tegen haar gezegd en op Facebook kort gesproken ik denk dat ze nu wel weet dat ik haar leuk vindt, maar hoe kan ik het het beste verder aanpakken. Ik zie haar iedere pauze in de eetzaal en daarna buiten, maar ze is altijd met haar vriendinnen hulp is welkom |
Naar haar toe gaan terwijl ze met vriendinnen is en afspraakjes maken.
|
bedankt voor je reactie
ik ben eerlijk gezegd bang om op haar af te stappen, maar zal het morgen dan toch proberen. thx |
Mooi! Wel ff laten weten morgen hé?
|
nog tips wat ik tegen haar kan zeggen?
Ik wil ook niet opdringerig ofzo overkomen |
Ik zou niet te veel gesprekken met haar beginnen via sociale netwerksites als Facebook.
Persoonlijk vind ik dat te easy en erg jammer. |
ja komt denk ik ook creapy over als ze je niet zo goed kent
|
weet iemand hoe ik van die angst om erop af te gaan af kan komen?
of kan verminderen |
Vaker met meisjes praten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |