![]() |
Afvallen
Hallo,
Ik ben nu 106kg en 17 jaar en ongeveer 1.94 groot. Dik ben ik niet echt door mijn lengte maar heb wel een buikje en daar wil ik graag van af. Wil eigenlijk voor de zomervakantie nog maar 90 wegen. Ik ben nu gestopt met frisdrank drinken en dat helpt al wat. Maar heb iemand nog tips om snel af te vallen? Ik ga dit wekelijks bijhouden met hoe het ervoor staat. Mvg, marc. |
niet meer zoveel snoepen, minder eten en wat meer bewegen doet wonderen;)
|
Sporten en gezond eten. Minder eten werkt niet en is niet gezond (tenzij je bakken vol naar binnen smijt).
|
Jou BMI is 29,0 dus dat betekend dat je overgewicht hebt. Je geeft zelf al aan dat je wilt afvallen dus ik heb wel een paar tips voor je:
- stop met snoepen - eet regelmatig ( ochtend, middag, avond) en sla dus geen maaltijden over - drink geen alcohol want dit is 1 van de grootste dikmakers - eet fruit, en zorg dat je je portie groenten ook neemt. - sport/beweeg meer. Ga lekker naar de sportschool en begin bijv. met krachttraining, je zult dan na een tijdje zien dat je vet omgezet wordt in spieren :) Smorgens is het soms goed als je begint met een glas water en melk, dat vult al best wel. Wat ook helpt is, dat je de hele dag door, bijhoud wat je eet drinkt en snoept enzo. aan het einde van de dag als je naar bed gaat, ga je alle calorieen etc optellen en ga je kijken wat je allemaal op een dag eet. Het is erg confronterend en dan zal je zien dat je er echt aan wilt gaan werken! Verder is echt echt slecht om te stoppen met eten. Je moet alleen je schema een beetje aanpassen dan komt het helemaal goed! Ik wens je echt veel succes! |
Citaat:
Dus ja, minder eten, veel bewegen en zo min mogelijk snoepen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |