![]() |
Voorstelling van Vittorio.
Mijn naam is Vittorio, ben 13 jaar oud en kom uit West-Vlaanderen.
Ik volg de opleiding Wetenschappen (Wiskunde) in het ASO. Voor de Nederlanders onder jullie kun je dit vergelijken met het VWO aangezien dat ook Wetenschappelijk onderwijs is en de vakken & vakoverschrijdende eindtermen gelijk stemmen in een aantal dingen. De reden dat ik al in het 3de middelbaar zit op mijn 13 jaar, komt door het feit dat ik hoogbegaafd ben. Groetjes, |
Welkom op het forum vittorio! En wat jong om al in de 3e te zitten! Volg je al je vakken op dat niveau?
En is het niet lastig dat al je klasgenootjes zoveel ouder zijn dan jij? |
Citaat:
|
Welkom Vittorio!(y)
|
Citaat:
|
Welkom Vittorio, ik woon ook in Vlaanderen, maar de andere kant op. Limburg, net zo onverstaanbaar, maar ik hoor liever West-Vlaams. Spreek je een dialect van daar?
Hoe zijn ze met jou omgegaan op de lagere school en ben je dan ook al op je 10e in het middelbaar begonnen of heb je jaren mogen overslaan/samen nemen? |
Citaat:
Ik zyne begunnen int middelbaar oak 10 joar woar, ma kwierd 11 joar in november, vandor dak dus pas in myn 6de middelboar 16 wor. In de lagere school kwamen ze in het 2de leerjaar opeens af met een "klas overslaan", toen mocht ik direct door naar het 3de leerjaar en moest ik zo maar een paar maand meer 3de doen, en in september dus gewoon naar het 4de. |
Fijn dat ze het dan wel hebben gezien en er ook naar gehandeld hebben (y) Al kan ik me voorstellen dat het niet altijd zo simpel is om als 13jarige tussen die van 15 en 16 te zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest begrijp je vast wel wat ik bedoel. |
Hoi Vittorio!! :lief:
Welkom hier op het forum! We hebben hier een prachtige topicreeks, de saaitopics. Ze staan op De Kantine en zijn te herkennen aan een titel met een nummer en het woord 'saai' er op een creatieve (of minder creatieve) manier in verwerkt. Kom je daar eens kijken? (Y) Kusjes! |
Vind je het niet lastig dat je soms/vaak slimmer bent dan de rest?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |