![]() |
Hoe voelt het bij de jongens?
Hallo,
Ik zou graag ff weten hoe het voelt om sexueel gestimuleerd te worden als jongen:confused::confused::confused::p |
Verschrikkelijk
|
Door welk geslacht?
|
Jezelf of een meisje?
|
Laten we het maar houden op "lekker".
|
OK ^^
|
Beste topic in een lange tijd.
|
Facking lekker
|
.
|
Ik heb me dat als meisje wel eens proberen voor te stellen. Ik bedoel ik weet hoe het voelt om seks te hebben vanuit vrouwelijk perspectief, maar ik heb me wel eens afgevraagd hoe het voor een man zou voelen om een stijve te hebben, en hem dan in een warme, vochtige vagina te stoppen. Want is een penis zo gevoelig dat je voelt dat het daar nat is? voel je vanbinnen net zo veel details als je het vergelijkt met een vinger, dat soort dingen.
|
Danku voor alle informatie en trouwens Danku whiteowl
|
Slecht, maar ik doe het toch om vrouwen een plezier te doen.
|
:herp::ertur:
|
Het voelt echt kut om een meisje tebevredigen!
|
#woordgrap:P
|
Jahaha!
|
Ik vind het geweldig aanvoelen als mijn ding een vagina in glijd. Het voelt warm, zacht en nat aan. Een geweldig genot eigenlijk. Vind het ook lekker als een meisje pijpt. Is ook een heerlijk gevoel, alleen niet helemaal hetzelfde. Ik zou zeggen, probeer het zelf te ervaren. :p
|
Baghera hoe dat?
|
Omdat een kut anders aanvoelt dan een mond. :herp:
|
Ik vind het geweldig. Moet wel zeggen dat ik het lekker vind om mezelf af te trekken maar niet als een ander dat doet. Met het mondje is dan wel weer lekker.
Hoe het is, zoals pluisje zichzelf afvroeg, om in een vagina te glijden weet ik niet want dat is mijn ding niet. Anaal vind ik het iig wel fijn |
Citaat:
|
ik stop altijd een sisha pen in me kont en laat hem dan stomen hm
|
Als je een meisje bent moet je het eens in je kut steken, voelt geweldig
|
Citaat:
Met een condoom aan is dat alles minder hevig, behalve het warme gevoel. Met een vinger kan je dan wel zo een soort van ribbeltjes voelen in sommige vagina's die ik nog nooit gevoeld heb bij penetratie met de penis bij het hetzelfde meisje. En met een vinger kan je soms de baarmoederhals voelen zitten (als ze het wil want bij sommigen is dat eleens pijnlijk), met je piemel stoot je tegen iets maar je weet niet goed wat het is. |
Zeer subtiele omschrijving (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |