![]() |
wat wil de mens het liefde hebben
wat wil jij het liefste hebben wat nog niet bestaat? maar wel zou willen dat je het hebt.
en zou je het over 20 of 30 jaar nog net zo graag willen hebben? het moet wel iets zijn wat haalbaar is dus Niet een bak met roomijs die nooit opgaat. ik hoor het graag. als het nog niet bestaat probeer het dan te beschrijven of maak er een tekening van. |
Ik zou graag iets hebben waarmee je mensen van de ene naar de andere plek kunt beamen, lijkt me erg praktisch!
Dat hoeft niet bij iedereen in huis, maar bijvoorbeeld in plaats van het openbaar vervoer nu. Dan wordt iedereen niet spontaan ontiegelijk lui omdat ze zo reizen, maar hebben we er wel voordeel van in reistijd (Y) |
dat is niet heel haalbaar
|
Een apparaat waarmee ik mensen in hun gezicht kan slaan via internet voor het maken van maffe topics.
|
Een condoom die kan tijdreizen. Om gewoon aan sommige ouders te geven.
|
Een vervoersmiddel dat mij van mijn huis naar mijn werk brengt zonder omwegen, zonder wachttijd, zonder dat ik zelf hoef op te letten en zonder dat ik wagenziek wordt. Eventueel ben ik bereid om bij een soort bushalte in- en uit te stappen maar daarna wel met de kortste route naar mijn werk svp en onderweg een boek lezen.
|
Citaat:
Aan de paar overige dingen wordt naarstig gewerkt en met vele patenten beschermd. Ik zou wel een mobiele microkernfusiecentrale willen, draaiend op GFT afval. http://images.wikia.com/bttf/images/f/f2/Refueling.jpg |
oke mooie ideeen, tot nu toe wel veel over reizen
|
Ik zou willen dat je zoals cupido, een pijl op je crush zou kunnen schieten, zodat hij verliefd op je wordt :p
|
Mijn wensen zijn niet materieel
maar een sociaal economisch systeem waar wel voldaan wordt aan de kernwaarden van het bestaan staat hoog als we toch op die toer gaan |
ik zou wel een locokipkanariefantje als huisdier willen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |