Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   email adres @live.nl aanmaken HOE? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1888467)

jimmy98 24-02-2014 13:27

email adres @live.nl aanmaken HOE?

Ik wil een nieuw e-mailadres aanmaken met ...@live.nl. Het probleem is ik weet niet hoe. Is het überhaupt nog wel mogelijk? Bij www.live.nl kun je alleen kiezen uit hotmail of outlook.. Weet iemand hoe je nog een nieuw e-mailadres kan aanmaken met @live.nl? :confused:

~Inmiddels opgelost~

Woyt_oud 24-02-2014 13:32

Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij kan dat niet meer. Maar waarom neem je niet @gmail.com of hotmail of outlook?

jimmy98 24-02-2014 13:37

Omdat het anders een heel lang e-mailadres wordt... °_°

WolterB 24-02-2014 13:57

Niet. Voor een Microsoft-account heb je tegenwoordig alleen de keuze tussen @outlook.com en @hotmail.com en dat ze nog 2 extensies aanbieden vind ik eigenlijk zelfs vrij luxe. Had bij de overgang naar outlook.com had ik verwacht dat ze hotmail wel een keer zouden afstoten, net zoals de bij live gedaan hebben.

Elin3 24-02-2014 13:57

gmail.com is niet zo heel lang ;)

Kan je je naam dan niet wat inkorten, bijvoorbeeld alleen je voorletters i.p.v. je hele voornaam ofzo?

jimmy98 24-02-2014 14:00

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33492240)
gmail.com is niet zo heel lang ;)
Kan je je naam dan niet wat inkorten, bijvoorbeeld alleen je voorletters i.p.v. je hele voornaam ofzo?

Het is voor een groep, en we hebben nogal een lange naam uitgekozen (houden we nog prive:ertur:) en we werken allemaal met live.nl, dat vinden we beter dan gmail.com...

WolterB 24-02-2014 14:02

Citaat:

jimmy98 schreef: (Bericht 33492243)
Het is voor een groep, en we hebben nogal een lange naam uitgekozen (houden we nog prive:ertur:) en we werken allemaal met live.nl, dat vinden we beter dan gmail.com...