![]() |
email adres @live.nl aanmaken HOE?
Ik wil een nieuw e-mailadres aanmaken met ...@live.nl. Het probleem is ik weet niet hoe. Is het überhaupt nog wel mogelijk? Bij www.live.nl kun je alleen kiezen uit hotmail of outlook.. Weet iemand hoe je nog een nieuw e-mailadres kan aanmaken met @live.nl? :confused:
~Inmiddels opgelost~ |
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij kan dat niet meer. Maar waarom neem je niet @gmail.com of hotmail of outlook?
|
Omdat het anders een heel lang e-mailadres wordt... °_°
|
Niet. Voor een Microsoft-account heb je tegenwoordig alleen de keuze tussen @outlook.com en @hotmail.com en dat ze nog 2 extensies aanbieden vind ik eigenlijk zelfs vrij luxe. Had bij de overgang naar outlook.com had ik verwacht dat ze hotmail wel een keer zouden afstoten, net zoals de bij live gedaan hebben.
|
gmail.com is niet zo heel lang ;)
Kan je je naam dan niet wat inkorten, bijvoorbeeld alleen je voorletters i.p.v. je hele voornaam ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat geloof ik nu wel ja... Ik volg dat hele gedoe niet echt maar het zij zo :(
|
Citaat:
Wow. :o |
Citaat:
|
Dat probleem heeft Microsoft wel vaker...
|
Ik heb inmiddels zelf de oplossing. Misschien is het nog een bug in Microsoft of Windows live, hoe dat dan ook heet. Het is een hele omweg maar laat ik het antwoord hier maar effe zetten voor degenen die ditzelfde probleem hebben:
Je gaat naar live.nl en klikt op 'Registreer je nu'. Je refresht de pagina een paar keer totdat je onder 'Gebruikersnaam' dit ziet staan: 'Of gebruik je favoriete e-mailadres'. Je vult hier iets in, maakt niet uit wat, al is het maar 'naam@jnbsvtudgnb.nl', dat maakt verder niet veel uit. Als alles klopt ben je ingelogd en moet er een bevestigingsmail worden verzonden of iets dergelijks, maar je kunt niet in je postvak in komen ._. Dan klik je op iets met account aliassen en daar kun je wél je e-mailadres wijzigen met o.a. '...@live.nl' Grote omweg, maar het werkt! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had in die tijd gekozen voor msn.com Dan heb ik het wel over 10 jaar geleden :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |