![]() |
onesie
hay ik heb een onesie van onepiece-jumpin ( zitten echt onwijs chill ) http://files-cdn.formspring.me/photo...a0cf313c04.jpg ik draag hem als huispak, maar zal ik zo'n pak ook gewoon buiten kunnen dragen en naar school etc? Of moet ik het gewoon laten als huispak.
|
Ben jij dat?
Ik zou het zelf niet doen, maar jouw stijl lijkt me nogal apart en als je het kunt hebben dat mensen je nastaren, /care hebben en gaan als je dat graag wil. |
Huispak.
|
Hij is echt vet!
|
Citaat:
|
Ik zou het niet doen, want imo is het net zoiets als in je pyjama naar buiten gaan, maar ik ken wel mensen die 't wel doen. Een vriend van me ging een paar jaar terug al lekker in z'n rode OnePiece (met gigantisch logo erop) boodschappen doen enzo. Maar hij is wel een vrij eh, flamboyant tiep. :p
|
Ik zou het als huispak laten, ook vanwege de oncharmante lokatie van de rits.
Er zijn wel van die luchtige onesies waarin je wel naar buiten kan, niet mijn smaak maar het is wel duidelijk bedoeld als buitenkleding. Maar dat heet dan anders. Edit: jumpsuit is het woord dat ik zocht. |
Ik vind hem wel leuk maar ik zou hem als huispak houden.
|
Dank jullie voor de reakties, en idd nu ik zo er over na denk kan ik hem beter als huispak houden.
Want het lijkt wel een beetje op een pajama. Maar heb vakantie en loop al de hele week thuis in mn jumpsuit te chillen, Morgen middag moet ik alleen ff naar de tandarts voor controle en ga me net voor dat uurtje omkleden en ga gewoon in mn jumsuit heen en eens kijken wat voor reakties ik krijg want voor zo'n uurtje maakt het niet uit volgens mij. |
Maar ben jij dat nu op de foto?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |