![]() |
lief
onder een deken
bijna verstikt daar ligt hij dan is niet getikt eenzaam en warm donker en stil maar waarom dan? omdat hij dat wil VLIEGEN VLUCHTEN BIJTEN STEKEN geen zuurstof meer beweegt nog net geplet onder poes er is geen wet waarom niet steken als ik en jij? hij is nu eenmaal niet zo'n soort bij |
:eek:
GE-NI-AAL! onwijs gave rijm en het eind vind ik oowk super :) |
gaaaf!!!!! mooi hoor echt leuk!!!! alleen de titel.. lief? why?
|
lieeeeef!
lief gedicht! (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
Wáárom trek ik, die juist altijd het beste beargumenteerd commentaar geeft, dit soort reacties aan?
|
ja tacidvs, dat is het lot van een genie. we kunnen niet allemaal zo goed onze mening onder woorden brengen als jij... maar ik zal toch maar een poging wagen :p
" daar ligt hij dan is niet getikt " doet het genie aan rijmdwang?? of valt dit in de context? en zo ja, waarom mis ik de clou dan? zelfde verhaal in tweede helft tweede strofe en laatste zin derde strofe. leuk geprobeerd, maar iets té gemaakt. verder vind ik het een grappige vondst, leuk afgemaakt, 't loopt ook goed, maar ja, 't rijm he :) keep trying! ik heb in 'naar de einder' gezien dat je ook beter kan. |
Mmm, dit metrum is te kort voor melodie, maar ik probeerde een kort en grappig gedichtje te schrijven. Rijm is net zo als bij andere gedichten, toch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |