![]() |
een bal
Beste dames.
Ik heb zaadbal kanker gehad en toen hebbe ze een bal verwijderd maar nu is mijn vraag Zoude jullie het raar vinden of stom als je vriend of lover of seksmaat maar een bal heeft |
ik denk niet dat iemand dat raar vindt. Misschien wordt het niet eens opgemerkt. ...Tevens is dit meer lichaam en gezondheid. Dus ik ga je topic verplaatsen.
|
Nee denk ook niet dat het direct opvalt en als er ook nog redelijk wat sperma uitkomt zou ik me niet druk maken. Belangrijker is dat je de kanker hebt overwonnen. :)
|
je ziet het wel en er komt nog wel gewoon genoeg uit dus dat is niet het probleem.
|
Nee hoor, ik zou het niet raar vinden. Ik zou het vooral fijn vinden dat mijn vriendje nog leeft ipv doodgegaan was aan de kanker. En daarnaast vind ik dat ballen nou ook niet echt heel veel functie hebben tijdens seks (wat betreft het gevoel dan). Het wordt er niet minder lekker van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
precies wt infoboy zegt
|
Niet als je het van te voren verteld.
|
Vertel het het meisje in kwestie vooraf (Y) Als ze jou genoeg leuk vind zal ze het misschien in het begin wel een beetje vreemd vinden, maar zal ze je gewoon nemen zoals je bent en alleen maar blij zijn dat je nog leeft!
|
Ik heb ooit een scharrel gehad die hetzelfde is gebeurd! Hélemaal niks mis mee. ;)
Ik weet zeker dat geen enkel meisje zich daar druk over zal maken. Komt heus wel goed! |
Als je vrouwen positieve aandacht geeft, maakt het niet uit of je een neushoorn of een pelikaan bent, ze zien het toch niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |